AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Jeg vet ikke helt hvilket forum dette hører under. Men jeg valgte klær, for fant ikke jobb. jobber på sykehjem. Der har de uniformer i strl small til xxxxlarge. Problemet er at small faller av meg. Ønsker å be om xs. Men det er da kun jeg som skal bruke det (lite sykehjem). Er det dumt å spørre om? Hver gang de bestiller får de inn masse klær i hver strl. Mulig de må ha minst inn et x antall når de bestiller. Føler at det er dumt å gå og kreve mindre tøy. Men det er samtidig ikke gøy å måtte ha T-skjorte under arbeidstøyet fordi hele BH-en syns og at jeg må dra opp buksen hvert 5. sekund. Hva tenker dere? Er det innafor å spørre om Anonymkode: 5faa1...4fa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Er bare å spørre det. Anonymkode: 8a422...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Går an å spørre. På sykehuset der jeg jobber, hadde de klær fra xs til xxxl. Den mest brukte størrelsen var xs (for de uniformene er digre!) Mne for å spare penger, fjernet de str xs, og nå går vi alle rundt og drukner og bretter opp tøyet så godt vi kan. Vi prøvde oss med en underskriftskampanje hvir vi fikk over 700 underskrifter, men ingen størrelse xs likevel. Anonymkode: 93ba8...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå