Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Sambo og jeg har et barn på 1 år. Mensen har vært uregelmessig, og nå er det godt nesten 2 mnd siden sist. Vi avtalte at jeg skulle ta en graviditetstest og pratet en del før vi tok testen..... Om at vi egentlig hadde tenkt å vente et år til før neste graviditet, men hvor koselig det alikevel ville ha vært.. Da testen var negativ gråt jeg, har helt vondt inni meg og føler at jeg har "mistet" et barn.... Jeg var så sikker på at det var noen der Nå er jeg ganske forvirra.... skal vi prøve med en til.. eller er det bare naturlig å reagere sånn selv om vi egentlig ikke ville være gravide.... Trenger hjelp....
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Du har jo på en måte innstilt deg litt på en til nå, så er ikke rart du blir skuffet. Prøv å la det gå noen dager, du har lov å være litt trist. Men ikke grav deg ned. Når det har gått en stund kan du vurdere det igjen. Håper det ordner seg for deg. Husk at du ikke trenger å ha alle svar med en gang! En klem til deg:)
Gjest skindeep Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Klart du kan føle det sånn! Siden du trodde kanskje at du kunne være gravid, så likte dere tanken på at det kunne være noe på gang igjen! Og til mer dere tenkte på at du kanskje var gravid, til mer glad ble dere for å få en til. Jeg sier som hun ovenfor sa, vent noen dager, tygg litt på det, og la det synke inn at du ikke var gravid alikevel. Dersom du føler et savn etter å bli gravid igjen, så er det vel ingen grunn til å vente? Uansett, om du venter et år til så er jo ikke det så lenge til heller! Lykke til ihvertfall! Og du hadde jo ikke mistet noe barn, du var bare ikke gravid denne gangen! Mensen kan spille deg noen puss avogtil når det kun har gått et år siden dere fikk barn sist gang! I know! Har selv tatt en test for ikke så lenge siden. Og jeg var heller ikke gravid... Men nå har jeg innsett at vi vil vente litt uansett!
dana Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 heisann Heilt naturlig å glede seg over positiv test som det er å bli lei deg over negativ. Synes det høres ut som begge synes det hadde vert greit, og da er det vel berre å ta tiden til hjelp, kose dere over det dere allerede har fått. Det kommer fleire når tiden er inne Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå