AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har veldig tørr hud og har blitt anbefalt korres dusjsåpe på vita. Noen som har prøvd den? Jeg må føle meg ren etter dusj og synes mange av dusjsåpene som skal være milde eller fuktgivende enten kjennes fete på huden eller at jeg ikke blir skikkelig ren Anonymkode: 5dab0...d51
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Har du vent deg til at for å føle deg ren må huden kjennes "stram"? For det betyr bare at huden er tørr, ikke ren. Du blir nok akkurat like ren av dusjsåper med mer fuktighet. Men om du ikke klarer venne deg til det så bruk en vanlig dusjsåpe og smør heler med fet fuktighetskrem etter dusjen. Anonymkode: 63322...81b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Bruker lactacyd fra apoteket, den er veldig mild for huden uten at man føler at det «ligger igjen» noe. Liker også Korres, da. Men jeg er ikke veldig plaget av tørr hud, så kan ikke svare på om den er bra for det. Anonymkode: 19a45...fa7
Lillemy- Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Jeg har brukt bodylotionene fra Korres og jeg synes at de lukter godt ☺️ Nå bruker jeg en fra Nivea som jeg har kjøpt på vanlig dagligvarebutikk og synes egentlig at den gir like mye fuktighet til min hud. Så jeg er litt usikker på om Korres sine er bedre, selv om de ga mye fuktighet. obs, nå leste jeg feil. Jeg har brukt både bodylotionene og dusjsåpene fra Korres, men tror at det er bodylotioene som gir mest fuktighet Endret 9. januar 2022 av Lillemy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå