AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er ikke lykkelig mer. Vi har en liten datter sammen,og jeg har et barn fra før. Jeg må ut,verken jeg eller barna får det de trenger. Jeg er ikke en glad mamma lenger og jeg må gjøre noe drastisk. Jeg har lenge lurt på om jeg blir psykisk mishandlet av samboeren min. Hvordan kan man vite? Jeg klarer ikke se,jeg klarer ikke se om det er jeg som er problemet eller om det er han. Eller begge... Anonymkode: dcd02...111 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Hva er det du opplever da? Noen situasjoner du kan beskrive? Anonymkode: a620a...546 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Snakk med fastlegen. Anonymkode: d0121...024
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke lykkelig mer. Vi har en liten datter sammen,og jeg har et barn fra før. Jeg må ut,verken jeg eller barna får det de trenger. Jeg er ikke en glad mamma lenger og jeg må gjøre noe drastisk. Jeg har lenge lurt på om jeg blir psykisk mishandlet av samboeren min. Hvordan kan man vite? Jeg klarer ikke se,jeg klarer ikke se om det er jeg som er problemet eller om det er han. Eller begge... Anonymkode: dcd02...111 Du kan gå ut av forholdet du ikke trives i. Det trenger ikke være noen "diagnose" på han. Anonymkode: 8810d...639 11
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det du opplever da? Noen situasjoner du kan beskrive? Anonymkode: a620a...546 I bunn og grunn så er ingenting av det jeg gjør godt nok.. Jeg føler meg mindre verdt, det blir en del kjefting. Jeg kan bli skjent på om jeg ikke har gjort noe han forventet av meg, eller som han mener jeg burde gjøre eller har gjort. Spør jeg om hjelp så kan han bruke det mot meg. Jeg tar meg selv i å gå litt på eggeskall, jeg "adopterer" hans humør.. Er han sur og sint klarer jeg ikke være glad. Er han glad blir jeg glad.. Det går ikke an å krangle med han,for han vrir alt til å bli min feil. Det er som oftest jeg som må si unnskyld uansett hva problemet var. Om det er et problem som ligger hos han,er det pga at det er meg som får han på den måten.. Jeg må ofte be om tid sammen, da han aldri prioriterer tid til meg. Sist vi feks skulle se en film sammen så ble han sint og stormet ut fordi jeg ikke likte valget hans, det var da min feil at det ikke ble noe av.... Det er sikkert mer... men jeg klarer ikke komme på mer nå... Anonymkode: dcd02...111
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan gå ut av forholdet du ikke trives i. Det trenger ikke være noen "diagnose" på han. Anonymkode: 8810d...639 Jeg vet jo det. Jeg er ute av forholdet nå,jeg glemte kanskje å skrive det. Det er helt ferskt.. jeg bare vet ikke hvordan jeg skal føle det nå.. jeg trenger at noen sier jeg ikke må gå tilbake kanskje... Anonymkode: dcd02...111
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Det er ikke normalt å få kjeft av kjæresten sin... Han skal jo gjøre så du føler deg bedre. Hadde gubben storma ut pga film-valget, hadde jeg sagt han ikke trengte komme tilbake. Anonymkode: 3fde1...a23 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke normalt å få kjeft av kjæresten sin... Han skal jo gjøre så du føler deg bedre. Hadde gubben storma ut pga film-valget, hadde jeg sagt han ikke trengte komme tilbake. Anonymkode: 3fde1...a23 Ja nei det er mye som jeg har lurt på som ikke er normalt. Og jeg sitter for det meste å føler meg dum eller skammer meg.. Jeg føler ikke gjensidig respekt eller noe sånt, jeg føler meg sjelden verdifull.. Kanskje han bare er en dårlig kjæreste, men jeg føler liksom det er så mye mer alvorlig enn det... Anonymkode: dcd02...111
Gjest Chroma Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Vel, han får deg helt tydelig til å føle deg helt dritt, så et sunt forhold hadde dere ikke. Jeg har opplevd lignende ting som du beskriver, og det er helt utrolig hvor ødelagt man blir mentalt. Den følelsen av komplett innvendig kaos unner jeg ingen. Det er godt å lese at du har kommet deg ut av forholdet. Hvis du gir det litt tid vil du antakeligvis etterhvert klare å se klarere på ting.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 Chroma skrev (5 timer siden): Vel, han får deg helt tydelig til å føle deg helt dritt, så et sunt forhold hadde dere ikke. Jeg har opplevd lignende ting som du beskriver, og det er helt utrolig hvor ødelagt man blir mentalt. Den følelsen av komplett innvendig kaos unner jeg ingen. Det er godt å lese at du har kommet deg ut av forholdet. Hvis du gir det litt tid vil du antakeligvis etterhvert klare å se klarere på ting. Vil du utdype hvordan du hadde det i ditt forhold og hva som var feil og galt…? jeg har ingen å snakke med om dette,ingen som har vært eller er i et giftig forhold … alt er bare velstand rundt meg og jeg blir gal snart… Anonymkode: dcd02...111
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ikke lykkelig mer. Vi har en liten datter sammen,og jeg har et barn fra før. Jeg må ut,verken jeg eller barna får det de trenger. Jeg er ikke en glad mamma lenger og jeg må gjøre noe drastisk. Jeg har lenge lurt på om jeg blir psykisk mishandlet av samboeren min. Hvordan kan man vite? Jeg klarer ikke se,jeg klarer ikke se om det er jeg som er problemet eller om det er han. Eller begge... Anonymkode: dcd02...111 Dersom du er usikker på om du utsettes for psykisk vold, gå på YouTube og søk opp covert narcissist . Anonymkode: f077d...0e7 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom du er usikker på om du utsettes for psykisk vold, gå på YouTube og søk opp covert narcissist . Anonymkode: f077d...0e7 Takk! Anonymkode: dcd02...111
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er ikke lykkelig mer. Vi har en liten datter sammen,og jeg har et barn fra før. Jeg må ut,verken jeg eller barna får det de trenger. Jeg er ikke en glad mamma lenger og jeg må gjøre noe drastisk. Jeg har lenge lurt på om jeg blir psykisk mishandlet av samboeren min. Hvordan kan man vite? Jeg klarer ikke se,jeg klarer ikke se om det er jeg som er problemet eller om det er han. Eller begge... Anonymkode: dcd02...111 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet jo det. Jeg er ute av forholdet nå,jeg glemte kanskje å skrive det. Det er helt ferskt.. jeg bare vet ikke hvordan jeg skal føle det nå.. jeg trenger at noen sier jeg ikke må gå tilbake kanskje... Anonymkode: dcd02...111 Dette henger ikke sammen. Hva er sant? Anonymkode: ab181...79b 1
Gjest Chroma Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vil du utdype hvordan du hadde det i ditt forhold og hva som var feil og galt…? jeg har ingen å snakke med om dette,ingen som har vært eller er i et giftig forhold … alt er bare velstand rundt meg og jeg blir gal snart… Anonymkode: dcd02...111 Hvordan jeg hadde det? Jeg ble sprø. Det var veldig mye, men i korte trekk ble alt min skyld og jeg følte oppriktig at jeg var er dårlig menneske til slutt. Feks at han var sykelig sjalu var min skyld og jeg fikk beskjed om at jeg måtte hjelpe han. Jeg slettet mailer, Snapchat, alle guttevenner osv, det var aldri bra nok. Kom deg vekk for godt, det er mitt råd.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette henger ikke sammen. Hva er sant? Anonymkode: ab181...79b Nei det henger ikke sammen. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg i starten. Om jeg skulle si jeg var ute eller om jeg skulle si jeg VIL ut. jeg er ute. Det er sannheten Anonymkode: dcd02...111
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Chroma skrev (1 time siden): Hvordan jeg hadde det? Jeg ble sprø. Det var veldig mye, men i korte trekk ble alt min skyld og jeg følte oppriktig at jeg var er dårlig menneske til slutt. Feks at han var sykelig sjalu var min skyld og jeg fikk beskjed om at jeg måtte hjelpe han. Jeg slettet mailer, Snapchat, alle guttevenner osv, det var aldri bra nok. Kom deg vekk for godt, det er mitt råd. Takk for svar. Jeg skal gjøre mitt beste! Anonymkode: dcd02...111
Gjest Chroma Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar. Jeg skal gjøre mitt beste! Anonymkode: dcd02...111 Vet det ikke er lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå