sushigirl Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Har tenkt å prøve å bygge et kattehus, og lurer på om noen av dere har gjort det tidligere? Hva brukte dere til isolasjon? Tenkte å legge inn et pledd, slik at de har noe å ligge på, men kan kanskje være kjekt med noe mer? Gode tips mottas med stor takk!
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Har ikke bygd kattehus til pusen, han har bere en sitteplate, får for 20 kr på chlas Ohlson, som jeg har festet i ly for vær og vind under hagebenken inne på altanen. ( har tak over altanen, så han ligger tørt) Han bruker den ofte så jeg tror han er fornøyd. Dyrebeskyttelsen bruker å lage kattehus av to fiskekasser av isopor som de tieper sammen og lager hull i ene langsida. De bruker slike, som ekstra hus om vinteren til utekattene.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har lett etter oppskrift på det samme - og kom over denne siden: http://www.koos.no/nettbutikk/Info20.html. Dette er jo et metallhus, men kanskje kan du ta utgangspunkt i produktdetaljene som står nederst på siden. Impregnert treverk er nok det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå