AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Ungene roter jo bort en del småting som votter og lue, men i desember fant vi ikke igjen en litt spesiell jakke. En som skiller seg ut for å si det sånn. Nå ligger det til salgs på Finn! Det er jo helt sjukt. Har meldt min interesse, men ikke fått svar. Mulig de ser hvilket postnummer jeg bor i og synes det ble litt nærme? Det står ikke navn på den som selger dessverre. What to do? Anonymkode: 0eca7...e0f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Be noen du kjenner som bor et helt annet sted forsøke å kjøpe den? Anonymkode: 023e3...8b9 20
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Takk! Godt forslag. Det prøver jeg ut. Anonymkode: 0eca7...e0f 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Si gjerne fra om hvordan det går. Ufattelig frekt å selge andres ting😅 Anonymkode: 8ad5d...00f 11
Millimani Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ungene roter jo bort en del småting som votter og lue, men i desember fant vi ikke igjen en litt spesiell jakke. En som skiller seg ut for å si det sånn. Nå ligger det til salgs på Finn! Det er jo helt sjukt. Har meldt min interesse, men ikke fått svar. Mulig de ser hvilket postnummer jeg bor i og synes det ble litt nærme? Det står ikke navn på den som selger dessverre. What to do? Anonymkode: 0eca7...e0f Hvis du selv er bruker på finn.no kan du jo bare logge inn og se. Skal det ikke alltid stå et navn der? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Millimani skrev (1 minutt siden): Hvis du selv er bruker på finn.no kan du jo bare logge inn og se. Skal det ikke alltid stå et navn der? Tror også dette, du skal i alle fall få opp telefonnummer? Ellers kan du jo kontakte finn og opplyse om at det selges «tyvegods», om du ikke får kontakt med selger. Anonymkode: eb251...a0e 9
Millimani Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror også dette, du skal i alle fall få opp telefonnummer? Ellers kan du jo kontakte finn og opplyse om at det selges «tyvegods», om du ikke får kontakt med selger. Anonymkode: eb251...a0e Du kan også få opp et telefonnummer ved å legge inn ditt eget for å få tilsendt en kode ja. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 kan vel temmelig mange mennesker som kjøper nøyaktig samme utstyr altså! hvordan kan dere egentlig VITE om disse tingene faktisk tilhører dere selv? Står navnet til ungene deres på noen andre sine klær? Anonymkode: 6bf15...906 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Millimani skrev (3 timer siden): Hvis du selv er bruker på finn.no kan du jo bare logge inn og se. Skal det ikke alltid stå et navn der? TS her. Jeg gikk inn, men det står ikke et fullt navn eller postnummer. Det står noen forkortelser. Eks. LT 1971. Det står også personens andre/tidligere annonser. Jeg fikk en bekjent til å spørre, så får vi se hva det blir til. Anonymkode: 0eca7...e0f 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): kan vel temmelig mange mennesker som kjøper nøyaktig samme utstyr altså! hvordan kan dere egentlig VITE om disse tingene faktisk tilhører dere selv? Står navnet til ungene deres på noen andre sine klær? Anonymkode: 6bf15...906 TS her. Det er 100% sikkert at den er vår. Er langt fra en Reima og kjøpt i utlandet med kjennemerker bare denne har. Jeg hadde jo aldri nevnt det hvis jeg ikke var helt sikker. Anonymkode: 0eca7...e0f 14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Anmeld, særlig hvis du har bilder av ungen i det aktuelle tøyet. Anonymkode: d81c8...fe3 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Det er 100% sikkert at den er vår. Er langt fra en Reima og kjøpt i utlandet med kjennemerker bare denne har. Jeg hadde jo aldri nevnt det hvis jeg ikke var helt sikker. Anonymkode: 0eca7...e0f Må få høre hvordan det går. Dette er frekt. Selge en jakke som ikke er din.. Anonymkode: d3496...cde 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Dette er så spennende Håper dere får tilbake jakken da! Veldig kjedelig å miste en jakke.. Og utrolig frekt at noen faktisk finner på å stjele en jakke som noen har mistet😳 Anonymkode: f12f9...e1c 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 Jaja. Dama innrømte til min venninne å ha stjålet vår spesielle jakke. Det gjorde hun på telefon etter at hun skrev nummeret sitt på en Flnn-melding. Hun var livredd for at jeg skulle finne ut hvem hun var og virket visst nok helt hysterisk, men jeg vet nå hvem hun er. Hun er kjent for å være en litt cooky og snobbete dame. En det er lett å ikke like. Jakka lå på trappa vår i dag og jeg håper hun kan gå rundt å skamme seg litt. Jeg skrev til rektor at det var tyveri på skolen som ble lagt på Finn. Hun skrev en melding på vår Facebook-side om dette som fikk kommentarfeltet til å koke. 😎 Jeg skal ikke si der til noen flere enn mannen, men dama vil nok gå rundt med høye skuldre hver gang hun ser meg. Og kanskje lure på hva nærmiljøet egentlig vet og ikke vet om henne. Straff nok det synes jeg. 😎 Ts Anonymkode: 0eca7...e0f 48
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Anmeld, særlig hvis du har bilder av ungen i det aktuelle tøyet. Anonymkode: d81c8...fe3 det "skader" vel ikke å anmelde til politiet. Så kommer det i alle fall på statistikken deres. men tviler på at politiet gidder å faktisk etterforske noe sånn. Mest sannsynlig havner hele anmeldelsen rett i søppe-bøtta før Tråd-starter i det hele tatt har gått ut døra på politi-stasjonen. Anonymkode: 6bf15...906 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Altså, hun kunne vel ikke vite hvem sin jakke det var? Var det ikke sånn at ungen mista eller rota bort jakka? Da kan man som regel regne den som tapt Anonymkode: b9103...b65 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaja. Dama innrømte til min venninne å ha stjålet vår spesielle jakke. Det gjorde hun på telefon etter at hun skrev nummeret sitt på en Flnn-melding. Hun var livredd for at jeg skulle finne ut hvem hun var og virket visst nok helt hysterisk, men jeg vet nå hvem hun er. Hun er kjent for å være en litt cooky og snobbete dame. En det er lett å ikke like. Jakka lå på trappa vår i dag og jeg håper hun kan gå rundt å skamme seg litt. Jeg skrev til rektor at det var tyveri på skolen som ble lagt på Finn. Hun skrev en melding på vår Facebook-side om dette som fikk kommentarfeltet til å koke. 😎 Jeg skal ikke si der til noen flere enn mannen, men dama vil nok gå rundt med høye skuldre hver gang hun ser meg. Og kanskje lure på hva nærmiljøet egentlig vet og ikke vet om henne. Straff nok det synes jeg. 😎 Ts Anonymkode: 0eca7...e0f Fantastisk 😂 godt hu fikk kjenne litt på det! Anonymkode: 5c83e...b31 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #18 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, hun kunne vel ikke vite hvem sin jakke det var? Var det ikke sånn at ungen mista eller rota bort jakka? Da kan man som regel regne den som tapt Anonymkode: b9103...b65 Les det siste ts la ut. Dama innrømmet å ha stjålet jakka. Anonymkode: 5c83e...b31 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #19 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): det "skader" vel ikke å anmelde til politiet. Så kommer det i alle fall på statistikken deres. men tviler på at politiet gidder å faktisk etterforske noe sånn. Mest sannsynlig havner hele anmeldelsen rett i søppe-bøtta før Tråd-starter i det hele tatt har gått ut døra på politi-stasjonen. Anonymkode: 6bf15...906 Jeg gidder ikke arbeidet rett og slett. Synd hun har fått straff allerede. Ts. Anonymkode: 0eca7...e0f 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Altså, hun kunne vel ikke vite hvem sin jakke det var? Var det ikke sånn at ungen mista eller rota bort jakka? Da kan man som regel regne den som tapt Anonymkode: b9103...b65 Har jo ingenting å si at hun ikke vet hvem som eier jakken, det er fremdeles ikke hennes eiendel og hun har ingen rett til å selge den. Sånt kalles heleri, det er ulovlig og har en strafferamme på opp til 3 år i fengsel og noenlunde oppegående mennesker skjønner at sånt ikke er lov. Nå har den kriminelle damen i dette tilfellet stjålet i tillegg til forsøk på heleri. Anonymkode: 88c56...383 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå