Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dere som har vært utdrukket, laget/lager utdrikningslag kan dere fortelle meg om dagen fra start til stopp? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:frustrert: Hadde nettopp skrevet et laaaangt svar på dette spørsmålet og så klikket selvfølgelig PCen - TO GANGER!!!! :frustrert: . Men tålmodig som jeg er så skal jeg prøve igjen. Denne gangen blir det dessverre et litt kortere svar.

Dette er ting jeg har lest fra andre, ting jeg selv har vært med på og noe jeg har hørt fra venner som har vært i utdrikkingslag.

1) Bruden ble vekt kl 08 av alle venninnene, og hentet til en stor, deilig frokost. Deretter var det blitt leid inn/lånt buss+sjåfør som fraktet hele gjengen til stedet der bruden skulle hoppe i fallskjerm. På veien ble det stoppet for å ta en dukkert (uten at bruden visste hva som skulle skje videre selvfølgelig). Bruden fikk selvfølgelig ikke alkohol på reisen ;) Etter at bruden hadde landet etter hoppet, ventet vennene med champagne og øl, og filmen av hoppet ble sett i fellesskap.

Deretter bare det videre til en av forlovernes hus hvor det ble laget lunsj.

Så var det klemmegaver der alle vennene hadde med seg en gave hver med et innhold som minte dem om bruden, og bruden skulle gjette hvem gaven var fra og huske opplevelsen rundt gaven. Var vel også en lek til her tror jeg... På kvelden var det grilling og jenteprat og kos...

2) Bruden ble hentet i en brannbil/politibil/postbil og kjørt til en lokal pub der jentene ventet. Hun fikk her noen oppgaver (både praktiske og teoretiske) som skulle løses. Etterpå var det lunsj i det fri, før turen gikk til ei hytte der det var bading, leker, reker, vin og sang.

3) Turen gikk til et sted der det var ulike utfordringer som å hoppe i strikk (innendørs), fire seg ned fra en vegg, klatre, etc. Dette var både bruden og gjestene med på.

4) Bruden ble hentet og tatt med til en fornøyelsespark. I parken var det ulike oppgaver hun skulle utføre. Innimellom fikk hun champagne og øl... Derette var det lunsj i det fri i parken, før det bar videre til et spa for bruden. Deretter var det middag og stand up- show som sto på programmet.

5) Det finnes personer/butikker som arrangerer kurs i f.eks å male på kopper, etc. den og gjestene med på.

6) Dansekurs

7)Karaoke - hørte om ei som lagde CD i studio

8) Rafting er sosialt og veldig moro - for alle!

9) Paintball

10) Go-cart

Jaja, det var noe av det jeg kom på i farten. En ting som er veldig hyggelig, er å lage et album fra utdrikkingslaget som blir gitt bruden senere (bryllupsdagen?). Her kan man lime inn bilder, hilsener fra venninnene, etc. Dersom du er forloveren kan det kanskje være lurt å spørre en av de andre jentene om å ta ansvaret for å knipse bilder siden du kansekje har nok å tenke på denne dagen ;)

Håper dette var til litt hjelp hvertfall. Jeg vet det er mange av brudene her på forumet som har skrevet om sine utdrikkingslag tidligere, enten på dette forumet eller i sine bryllupsdagbøker, så om du leter litt finner du nok mer ;) Lykke til :)

Endret av Huldra:)
Gjest nevèsta
Skrevet

Dette utdrikningslaget fikk venninna mi:

Hun ble hentet i ti-tiden og ikledd vålerengautstyr (hun er LSK-fan). Etter en liten kjøretur hadde vi picnik før hun fikk i oppgave å innhente gratulasjoner på en t-skjorte (spesiallaget for dagen). Etter x antall gratulasjoner fikk hun ta av seg mer og mer av utstyret. Senere dro vi til Dynamic Events i Asker der vi hadde femkamp - det var utrolig gøy. Sumobryterdrakter, kjempebowlingkule, pistol, kjempepuslespill...... Så dro vi hjem til meg der vi hadde fått samboeren min til å lage middag, vi hadde karaoke, alle hadde en utfordring til bruden, etc. Tror hun virkelig koste seg den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...