jordbær Skrevet 17. oktober 2002 #21 Del Skrevet 17. oktober 2002 Huff.. Denne kulden... Grunnen til at lepper blir tørre og sprikker er fordi luften blir tør (og kald) nå på høsten. Og det hjelper heller ikke å være ute i kulden og komme inn til det deilige varme huset.. HUFF! Menmen. Jeg skal også forsøke alle de gode rådene deres! En ting.. IKKE slikk dere på leppene. Alt blir bare verre da! Muff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #22 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg får alltid så tørre lepper om høsten og vinteren. Drikker mye vann, spiser mye frukt, tar omega-3-kapsler og alt sånt... Bruker mye lypsyl for at de ikke skal sprekke opp. Vet dere om et eller annet remedie som kan virke permanent?.... Det er veldig deilig å ha knusktørre lepper nemlig (øøøøeøeeehhh) :-? Hva gjør dere andre med det samme problemet?? Prøv Lip Care mynte fra www.houseofnature.no. Den er helt uten mineraloljer, som gjør oss avhengige av lypsyl og bare enda mer tørrere på leppene. Dette er det forsket på! Lip Care fra Dermanord er kjempedeilig, jeg har alltid vært avhengig av Lypsyl, men nå er behovet mindre. Du får gratis produktkatalog også!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå