Gjest Janna Skrevet 12. oktober 2002 #1 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg får alltid så tørre lepper om høsten og vinteren. Drikker mye vann, spiser mye frukt, tar omega-3-kapsler og alt sånt... Bruker mye lypsyl for at de ikke skal sprekke opp. Vet dere om et eller annet remedie som kan virke permanent?.... Det er veldig deilig å ha knusktørre lepper nemlig (øøøøeøeeehhh) :-? Hva gjør dere andre med det samme problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vaselin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hadde akkurat tenkt å sette inn et omtrent identisk innlegg her, bare med den forskjellen at overleppa mi allerede har sprukket! :-? Buhuuu!! *syndpåmeg* Vaselin synes jeg er sååå forferdelig å bruke, ekkelt klin på leppene, synes jeg... Men hvis det er bare det som hjelper så får jeg vel bare hive meg over det jeg og, da. Synes nesten leppene mine ble fortere tørre i år enda jeg har brukt "Labello Sun" i hele sommer... Blæh!! Ja,ja.... *luske til butikken og kjøpe vaselin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. oktober 2002 #4 Del Skrevet 12. oktober 2002 Nei, vaselin funker bare dersom jeg smører på tykt og lar det sitte over natta. Og det gjør jeg allerede. Det er på dagtid det er verst. Og da smører jeg med Labello Hydro Care, og det hjelper en stund. Men så er det knusk igjen. Ingen som vet hva det kommer av, da?... Så kan jeg kanskje gå på årsak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. oktober 2002 #5 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vinga, tror det kommer av lufta som er nå på høsten og vinteren. Luft og temperatur blir noe helt annet enn på sommeren vettu... Og luft og utetemperatur tror jeg det er fint lite du kan gjøre med... Med mindre du har noen magiske krefter, da.... *bli sommer igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #6 Del Skrevet 12. oktober 2002 Mentholathum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 12. oktober 2002 #7 Del Skrevet 12. oktober 2002 De gangene jeg får sprukket leppe, så smører jeg masse sårsalve på før jeg legger meg (husker ikke hva den heter, men er kjøpt på apoteket). Neste dag er leppene fine igjen. Ellers så pleier jeg å bruke en myk tannbørste til å skrubbe leppene litt forsiktig med. Det fjerner døde hudceller og huden der blir mykere. I tillegg bruker jeg E.A. eight hour lip-care ofte. Dette hjelper iallfall for meg, har nesten aldri tørre lepper mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #8 Del Skrevet 12. oktober 2002 I tillegg bruker jeg E.A. eight hour lip-care ofte. Dette hjelper iallfall for meg, har nesten aldri tørre lepper mer. Støttes!! Den er litt dyr og smaker ikke så godt, men den er fantastisk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. oktober 2002 #9 Del Skrevet 12. oktober 2002 Helt enig med chriztine her, det er viktig å skrubbe vekk det som er dødt! Og Eight Hour Cream'en er helt genial. Kjøp den i stiftform og ha med i veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. oktober 2002 #10 Del Skrevet 12. oktober 2002 Eller Blistex, som er helt genial. Skipp den langtidsvarende og uttørkende leppestiften, og bruk heller en som er litt "fuktigere". Og locobase repair om natten er bedre enn vaselin, men også mye eklere. Urghh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 12. oktober 2002 #11 Del Skrevet 12. oktober 2002 Prøv å bruke kuldekrem på leppa, eller A-creme.. Funker bra,men smaker ikke så godt.. (A-Vitamin krem, A-creme osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. oktober 2002 #12 Del Skrevet 12. oktober 2002 Aloe Vera leppepomade (kjøpes på home-parties) virker bra - dessuten får leppene LITT glans av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. oktober 2002 #13 Del Skrevet 12. oktober 2002 Labello Sun syntes jeg faktisk virket uttørende på mine lepper... Jeg pleier å smøre leppene med Spenol med jevne mellomrom for rask lindring. Ellers liker jeg Blistex leppekrem ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. oktober 2002 #14 Del Skrevet 12. oktober 2002 Mentholathum! ENIG! Ingenting er som Mentholatum i lomma til bruk når jeg må se litt mer anstendig ut ute blant folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 Mentholathum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. oktober 2002 #16 Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg har samme problemet, det er ikke så mye som hjelper har jeg funnet ut, det hjelper ihvertfall IKKE å skrubbe vekk med en tannbørste, det gjør saken bare mye værre og leppene blir enda sårere på meg. hender jeg tar på et lag med aloe vera leppepomade, som fåes kjøpt også andre steder enn på homeparties..(tror jeg kjøpte min på Rimi, eller muligens vita) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #17 Del Skrevet 13. oktober 2002 Kjøp en luftfukter eller sett en skål med vann ved ovnen i de rommene du oppholder deg mest. Ellers styrker ascorbinsyre, riboflavin, niacin og biotin blant annet huden og bindevevet i den; hva med litt ekstra b- og c-vitamintilskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. oktober 2002 #18 Del Skrevet 14. oktober 2002 Elizabeth Arden Eight Hour Cream i stiftform er utrolig bra men du skal få ett enda bedre tips av meg. Apoteket fører en serie som heter "Eau Thermale Avène" og de har en lebepomade som heter "Stick levres au Cold Cream", altså pomade med kuldekrem. Den fikser selv de tørreste lepper og koster ca 70 kr. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 #19 Del Skrevet 14. oktober 2002 Henger meg på Milla`s siste tips. Den lebepomaden er for folk som har problemer med tørre lepper, skal være ute i veldig kalde temp. Den burde virke for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. oktober 2002 #20 Del Skrevet 16. oktober 2002 Må på apoteket til uka og kjøpe sånne små urinprøve-glass med lokk; skal prøve å huske og se etter den stiften da... Ellers så har jeg funnet ut at Labello Hydro Care er den beste billig-lypsylen. Har nå en ved senga og en i veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå