Gå til innhold

Håpløse negler!

Kleopatra

Anbefalte innlegg

Finnes det håp for mine negler? Lider av "bite-negler-syken" og klarer ikke å holde meg unna.... Så mye tanker og begynner å bli ganske nervøs også.... Mine negler er så mye at de fliser seg opp og brekker hvis jeg prøver å spare. Har prøvd en dyr forsterker til de (kr 200!!!), men etter endeløse forsøk på å få det pent på har jeg gitt opp! Hva skal jeg gjøre?? Noen som kjenner et bra og billig sted jeg kan få fiksa på de i Oslo???? Klarer ikke ha lange uekte negler heller, ikke vant til det og de jeg har hatt (satt på selv) har falt av etterhvert. Lite kjedelig hvis det skjer i mitt eget bryllup.....

hjelp..

Kleo (er den samme som Kleopatra)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du er litt fortvila, men ikke bekymre deg.

Hvis jeg var deg ville jeg gått til en negldesigner, og fått støpt på negler. Dette bør du gjøre en dag før bryllupet, slik at de er penest mulig. Denne type negler sitte meget godt, og jeg har aldri hatt problemer med at de har falt av. Neglene blir noe slitte etter å ha hatt de på, men det er store muligheter for at du klarer å spare "dine egne" negler lange under. Kanskje du klarer å slutte å bite da? - selv om det er etter bryllupet. Husk at uansett om du klarer å slutte nå, så vil neglene være svake og skjøre. Undersøk med en designer du icon_smile.gif Pris ligger på rundt 500, alt etter hva du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

Visst du velger å støpe på negler så hugs å gjøre det en ukes tid før bryllupet.Har du i utg.punktet korte negler tar det litt tid å venne seg til de nye litt lengre neglene.En veninne av meg fikk støpt på negler til sitt bryllupp,og det var NYDELIG.

Har gjort det selv før også,og de satt på i ca. i 1 mnd.,men meningen er å få etterbehandling(komme tilbake etter ca. 1 mnd. tror jeg) slik at de varer lengre.Men jeg gjorde ikke det.Jeg skulle bare ha de til en spesiell anledning(pluss at jeg ville forsikre meg at de ikke datt av,som sånne billige plastikk-kjøpe-negler ofte gjør).

Vel,hva skal jeg si...den gangen jeg tok kunstige negler på følte jeg meg såååå fin og damete..har jo alltid hatt korte negler..

Var jeg deg,ville jeg gjort det'.

Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ville jeg anbefale de med dårlige negler å kjøpe en pakke med B-vitaminer. Det hjelper på både hud, hår og negler. Da blir neglene mer "seige" så de ikke fliser og brekker så lett. B-vitaminer får man kjøpt i alle dagligvare foretninger. icon_smile.gif

Biter man negler bør man prøve Go' Negl som man får kjøpt på apoteket. icon_smile.gif

Bare noen få tips fra meg som nå har lange sterke negler som ikke brekker. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter mange runder med go'negl, masse B-vitaminer og fortsatt egler som brekker og fliser seg har jeg blitt rimelig oppgitt. Ender nok opp med å gå til en neglspesialist for hjelp snart. Ønsker lange fine negler, men de bare brekker! icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ring ToneLise Akademiet! Der har de lærlinger som trenger noen å øve seg på og det koster ikke mye. De jeg har hørt om som har vært der ble fornøyde!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg biter ikke negler, men jeg biter neglbånd, og det blir ikke pent.

Jeg bruker en som holder til i Nittedal, og er kjempefornøyd. Jeg husker ikke prisen i hodet akkurat nå, men det viktigste er at hun gjør det du vil at hun skal gjøre.

Jeg forsterker bare mine egne negler, og da er det ikke så veldig lett å bite lenger.

Det heter Ann`s Negldesign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...