shab Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Ser jo at reisemulighetene er begrenset, men kjenner jeg trenger en timeout. Kunne tenkt meg å fly alene til Bangkok i februar kanskje - være 2-3 uker? Har aldri reist alene - men har uansett ingen å dra med, så spiller ingen rolle. 2-3 uker. Har heller aldri vært utenfor Europa så det er jo også noe. Hvilke søte steder med fine strender i rimelig avstand fra Bangkok airport anbefaler dere? Vet jo om Hua Hin da! Er det slik at man bare kan gå av flyet i Bangkok, og en taxi står klar utenfor og vil kjøre en helt til Hua Hin? Eller vet dere om noen steder som er finere/nærmere? Vet Phuket er fint, men synes flymulighetene til dit akkurat nå i covid-time virker begrenset. Kanskje jeg bare skal satse på Granca... Endret 9. januar 2022 av shab
tirben Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Du kan ta bil til Hua Hin ja, men Hua Hin er et høl, så ville heller feriert et annet sted. Hua Hin har ikke noe sjarmerende ved seg. Du kan likeså godt reise til Gran Canaria ja. Der er det i hvertfall fine strender og mange gode restauranter. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 4 hours ago, shab said: Er det slik at man bare kan gå av flyet i Bangkok, og en taxi står klar utenfor og vil kjøre en helt til Hua Hin? Det beste er å forhåndsbooke transport. Da står de med navneskilt og venter på deg. Koster rundt en 500-lapp til Hua Hin. Anonymkode: 35d72...8d9
shab Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2022 tirben skrev (4 timer siden): Du kan ta bil til Hua Hin ja, men Hua Hin er et høl, så ville heller feriert et annet sted. Hua Hin har ikke noe sjarmerende ved seg. Du kan likeså godt reise til Gran Canaria ja. Der er det i hvertfall fine strender og mange gode restauranter. Har du tips da? I Thailand? På Bangkok sida?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Ko chang er fint, men er en 4 timers reise da. Anonymkode: 4347f...2db
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Ko Chang eller Koh Samet er vel de nærmeste stedene fra Bangkok. Men du kan ta lokalfly til Phuket og Koh Samui. Anonymkode: c7c37...d57 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Når du er i Bangkok, ikke glem å få med Patpong og nana plaza. Anonymkode: 19713...630 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Bangkok kan du bare glemme i februar. Eneste som er "åpent" i Thailand for turister per nå er Phuket, da med 1 uke i godkjent hotell etter Sandbox regimet som "karantene". Anonymkode: e34ee...5d7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 17.11): Når du er i Bangkok, ikke glem å få med Patpong og nana plaza. Anonymkode: 19713...630 det er vel de to plassene eg ville unngått for enhver pris! menneskehandel og utnyttelse på høyt nivå:( Anonymkode: 502f2...340 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå