AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Trenger tips om hva jeg kan bruke som smakstilsetning til kidn som ikke vil ta imot nutramigen…HS mente jeg kunne bruke malt, men det nekter han å ta… Noen som har noen lure triks? Anonymkode: eecf0...5e4 Endret 9. januar 2022 av Rhodiola Oppdatering av emnets tittel for TS - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Vaniljesukker ble vi anbefalt av barnelegen. Anonymkode: 1eb2c...dcf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Hvor mye blander man med? Anonymkode: eecf0...5e4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor mye blander man med? Anonymkode: eecf0...5e4 Hvor gammelt er barnet? Vi fikk beskjed om å gi en teskje og gi mindre og mindre. Men da var vår 8mnd og de mente dermed ar vi måtte begynne såpass. Om din er mindre så ville jeg begynt med minst mulig, eventuelt rådført meg med helsestasjonen. Anonymkode: 1eb2c...dcf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Vi fikk beskjed om å gi en teskje og gi mindre og mindre. Men da var vår 8mnd og de mente dermed ar vi måtte begynne såpass. Om din er mindre så ville jeg begynt med minst mulig, eventuelt rådført meg med helsestasjonen. Anonymkode: 1eb2c...dcf Han er 5 mnd. Okey det skal jeg sjekke ut! Takk Anonymkode: eecf0...5e4
Rhodiola Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Trådtittelen er endret og tråden er gjenåpnet. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå