AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 For en mnd siden begynte jeg å trene styrke. Har tenkt å fortsette med dette, og tenker å kjøpe litt greier for å holde motivasjonen. Tenkte bestille en tights, drikkeflaske. Noe flere ideer? Hva har dere sportye folk? har kjøpt aktivitetsklokke Anonymkode: fa26f...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Månedsmedlemskap på en av de bedre tracking-appene! Når man betaler for det, blir presset for å følge det opp større. Sånn ellers begynte jeg å trene med de mest moteriktige tightsene og toppene, skoene skulle matche resten av outfiten og jeg måtte ha en pen vannflaske. Etter noen år trener jeg i løse joggebukser og tanktopp, skoene er stygge men tilpassa og flaska er fra Imsdal. Motivasjonen er fremdeles på topp da 😄 Det viktigste er at du finner noe som funker for deg, selv bruker jeg ikke noe mer fancy utstyr enn hansker eller stropper på markløft. Anonymkode: 57e83...483 2
Zooey Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Gode treningssko, god trenings-BH (hvis det er aktuelt), et bra headset, noe å ha mobilen i mens du trener.
Diamant20 Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Jeg har kjøpt et justerbart manualsett fra abilica, veldig praktisk synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå