Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Hjelpe meg!! Dette synes jeg var litt drøyt å vise så tidlig på en mandag... :overrasket: Jeg er ikke av det pripne slaget. Jeg kan prate om sex og mitt sexliv med de aller fleste, men dette var for mye synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva, har jeg gått glipp av det?? Æsj.. Jeg som ville se hva alt dramaet handlet om..

Gjest Violetta
Skrevet

Synes hele serien virker hysterisk amerikanisert og "litt" pinlig ut i fra klippene jeg har sett. Derfor gidder jeg ikke å se det.

Skrevet

Menne, for meg som er en slik TV-slave.. og kjempe nysgjerrig på nye ting. Går det i reprise??

Gjest gjest 0
Skrevet

Det går nå! det er pause akkurat nå da ;)

Skrevet

Men seriøst.. Hun sliter med å la gubben se ansiktet hennes når hun får orgasme, men å spre beina på skjermen mens han "spiser seg mett", DET er greit..

Gjest gjest 0
Skrevet
Synes hele serien virker hysterisk amerikanisert og "litt" pinlig ut i fra klippene jeg har sett. Derfor gidder jeg ikke å se det.

Jeg hadde også tenkt til å styre unna, men så ble det bare stående på kanalen etter supermodellen og da klarte jeg ikke bytte kanal heller :ler:

Skrevet

er den for mye, så ville jeg skrudd over på en annen kanal eller slått av tvn om jeg var deg. ;)

jeg skal vel ikke påstå det er en serie jeg kommer til å se på, men det er av helt andre årsaker, ikke at det ble for mye.

Gjest gjest 0
Skrevet (endret)

De har jo mange gode tips da!

kanskje jeg burde tatt opp programmet til sambo... :ler:

Endret av Pamella
Skrevet

Faen, jeg skal ikke se dette mølet flere ganger. Jeg har ikke samboer. Å se på dette er som å gni det faktumet inn med salt. :( Stakkars meg. Jeg vil også haa!

Skrevet

:overrasket:

Aldri i verden, om jeg hadde utlevert meg på denne måten!!!

Herregud, foreldrene og besteforeldrene deres har jo sikkert sett det! :rodme:

Men det var jo et par gode tips da.. :sjarmor:

Skrevet

Kommer nok til å se på, ja, selv om jeg aldri ville har vært med selv. Så den forresten i USA på ferie nå i sommer, og tippet av TVNorge ville kjøpe den opp. Så viser det seg at de syntes den var for voldsom. Det hadde jeg ikke trodd :ler:

Vel, vel, for de som vil ha litt tips, går det an å sjekke ut nettsiden til programmet. Der ligger det sammendrag av episodene, samt tips.

Sex Inspectors

Skrevet

Eg syns det der var litt drøyt...

Tipsa og råda var heilt greie syns eg. Men vart litt drøyt med filminga og en del av utleveringa syns eg.

Skrevet

Jeg synes ikke det var spesielt sjokkerende. Men jeg er imponert over at noen vil snakke om og vise noe så personlig på internasjonalt TV.

Skrevet

Av det jeg så av programmet så sitter jeg også igjen med "Oj, at noen kan være så ærlige på TV..."

Kan nok sikkert få noen tips der,men jammen var filminga rett på sak... Synes jeg ser meg selv og gubben i et slikt program - mor og far hadde sikkert blitt kjempestolte!! :rodme::hoho:

Skrevet

Det var langt over streken spør du meg. Vi svitsjet innom, og orket i tre minutter, den sekvensen der hun fikk beskjed om å ta bilder av han når han var sexy og onanere til dem......... :roll:

Skrevet
Det var langt over streken spør du meg. Vi svitsjet innom, og orket i tre minutter, den sekvensen der hun fikk beskjed om å ta bilder av han når han var sexy og onanere til dem......... :roll:

men det var ikke så teit sett i sammenheng med hennes problemer da, tipset var ikke en sånn pervo-greie, men ett tips til hvordan hun kan jobbe for å komme seg vekk fra noen av problemene hun slet med.

syntes det kom frem mange gode tips og tanker jeg, selv om jeg aldri-aldri-aldri ville vært med i en slik serie selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...