Danseskjørt Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Er det verdt pengene? (Tilbud nå, 99kr/mnd). Hva inngår i beløpet? Forum, oppskrifter osv? Har det funket mtp vektnedgang? Er det stress å logge all mat? Jeg er fristet til å melde meg inn, virker som et godt miljø der inne med støtte av fagpersoner. Er det noen som vil dele erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har prøvd både vektklubb og Lifesum. Jeg er mer fornøyd med Lifesum, men jeg er ikke så opptatt av miljøet osv, jeg logger mat bare. Jeg betalte også rundt 400kr for et helt år i Lifesum. De har stadig slike tilbud, og siden jeg har brukt det før så var det like greit å binde seg for et år. Jeg syns heller ikke appen på vektklubb var bra, derfor kuttet jeg ut det. Anonymkode: 77111...851
Danseskjørt Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd både vektklubb og Lifesum. Jeg er mer fornøyd med Lifesum, men jeg er ikke så opptatt av miljøet osv, jeg logger mat bare. Jeg betalte også rundt 400kr for et helt år i Lifesum. De har stadig slike tilbud, og siden jeg har brukt det før så var det like greit å binde seg for et år. Jeg syns heller ikke appen på vektklubb var bra, derfor kuttet jeg ut det. Anonymkode: 77111...851 Ok, greit å høre din erfaring. Takk for at du ville dele🙏🏼🙂
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Jeg bruker vektklubb nå, har gått fra lifesum til vektklubb. Synes appen fungerer helt greit, jeg liker godt oppskriftene de har tilgjengelige og det var min grunn til å forsøke. Jeg har inntrykk av at Lifesum har hakket flere matvarer lagt inn som enkelt kan scannes, men for meg så har vektklubb de jeg bruker, og hvis jeg trenger det så er det enkelt å legge inn. Jeg liker artiklene og forumet på vektklubb, men har ikke benyttet meg av de i særlig stor grad. Lifesum er billigere enn vektklubb. Anonymkode: b7993...577
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har prøvd begge deler og oppnåd best veltnedgang med vektklubb. Om det er appen i seg selv eller stedet jeg var på mentalt er usikkert. Anonymkode: 2c5db...285
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Jeg likte vektklubb før når jeg fikk ukentlig «progresjonsmail», det holdt motivasjonen min oppe. Nå er den ganske lik alle de andre, men mye dyrere. Anonymkode: e53f2...606
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har prøvd både Lifesum og Vektklubb. Personlig foretrekker jeg Vektklubb. Vektklubb er veldig oversiktelig og greit, og her er noe av det jeg føler er positivt med Vektklubb: Føler at det er lettere å registrere norske matvarer og lignende Du kan enkelt registrere aktivitet (både gåturer, styrketrening, husarbeid, støvsuging, gulvvask, snømåking osv.) Du kan registrere vekt og midjemål. Du kan sette deg ulike mål (vektnedgang, vedlikeholde vekt osv.) Enkelt å registrere samme frokost som i går f.eks. MAAAAANGE tilgjengelige oppskrifter + du kan legge til dine egne oppskrifter. Mail med menyforslag for hver uke. Eneste jeg har som foreløpig er negativt, er at den ikke registrerer skritt og aktivitet fra min Fitbit. Har heller ikke undersøkt om det er mulig. Jeg ser at man enkelt kan koble til Google Fit da, om ikke annet. Anonymkode: c5dd4...5ed
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Liker dagboka veldig godt. Liker ikke menyforslagene. Anonymkode: 3a5f0...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå