Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når har du årlig lønnsjustering? Hvor mange prosent får du i år? Står det i kontrakten din at du har årlig justering? 

Anonymkode: 1f669...4b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har lønnstrinnsmodell der man stiger ett trinn hvert år. Kurven løftes med jevne mellomrom i fht prisvekst for å sikre at det er en reell lønnsvekst. 

Anonymkode: eee61...419

Skrevet

Lønnsforhandlingene trer i kraft fra 1. juli hos oss. Til nå har jeg ligget på i snitt 8-9 % hvert år, sett bort fra en økning på 37% denne måneden som følge av jobb-bytte. (Det er ved jobb-bytte de fleste store hoppene skjer, ihvertfall i IT bransjen hvor jeg jobber). Der hvor jeg jobber nå så er lønnsforhandlingene en blanding av hva fagforeningen forhandler frem + inviduell forhandling + lønnstige tillegg. 

Skrevet
TINOR skrev (15 minutter siden):

Lønnsforhandlingene trer i kraft fra 1. juli hos oss. Til nå har jeg ligget på i snitt 8-9 % hvert år, sett bort fra en økning på 37% denne måneden som følge av jobb-bytte. (Det er ved jobb-bytte de fleste store hoppene skjer, ihvertfall i IT bransjen hvor jeg jobber). Der hvor jeg jobber nå så er lønnsforhandlingene en blanding av hva fagforeningen forhandler frem + inviduell forhandling + lønnstige tillegg. 

Ja, det er helt vanlig med 12-15 % økning hvert år, bortsett fra når man bytter jobb. Da går man opp 50 %.

Anonymkode: 376d0...65d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 15.46):

Når har du årlig lønnsjustering? Hvor mange prosent får du i år? Står det i kontrakten din at du har årlig justering? 

Anonymkode: 1f669...4b7

1. juli. Får 3,2%. 

Anonymkode: b429f...5a8

• Liker 1
Skrevet

Usikker på hvor mange prosent, men de siste årene har jeg alltid fått mer enn hva jeg har krav på. Jobber i reiseliv, så lønna er ikke akkurat den beste, men jeg stortrives med jobben min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...