AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Er 8 dpo og føler de vanlige pms symptomene er her..føler jo at håpet er ute for denne ppen:( Noen som har erfaring med pms-symptomer men som likevel var gravid? Anonymkode: d4849...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Del Skrevet 9. januar 2022 Ingen med erfaringer? ts Anonymkode: d4849...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Del Skrevet 9. januar 2022 Jeg har erfaring med begge deler, så jeg vet ikke om jeg kan bidra med noe som gjør deg klokere. Da jeg var gravid så hadde jeg ingen PMS-symptomer, kun graviditetssymptomer da jeg var fire uker på vei. Men på det tidspunktet hadde jeg ikke så mye PMS heller, så jeg merket ikke fraværet av det. Nå forsøker jeg å bli gravid og har hatt mye PMS de siste månedene. Denne måneden hadde jeg ingen symptomer, men begynte likevel å blø idag. Sitter fortsatt med et håp om at det kan være festeblødning, men jeg er redd det ikke er det. Har litt ømme bryster, men mindre enn vanlig. Mest sannsynlig vil tradisjonelle PMS-symptomer bety at mensen kommer er min erfaring i alle fall. Anonymkode: 88d3f...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå