mingus Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Ser det dukker opp noen nydelige hvite vognparasoller der med blondekant, og jeg har lyst til å kjøpe det fordi vi har hvit barnevogn. Men 2 spørsmål før jeg gjør det: 1. Overskriften. 2. Er det kanskje best med svart for solbeskyttelse uansett?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 1. Du skal bli mor og bør øve deg på å ikke bry deg om hva andre mener (folk mener ekstremt mye om alt og alle, og i alle mulige retninger) 2. Kjøp den du liker best uavhengig av farge, det er neppe stor forskjell og sort tiltrekker seg mer varme enn hvitt som reflekterer mer lys. Anonymkode: cd291...b7c 10
Ananas. Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 På hvilken måte tenker du at Jollyroom og JJshouse skulle ligne? Jollyroom selger i alle fall merkevarer fra en rekke produsenter, som du også får kjøpt i mange andre butikker til cirka samme pris. Men jeg er ikke inne i babyverdenen, så det kan hende det er sider ved sammenligningen som din jeg ikke skjønner.. 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 De selger klær og sko fra Reima og Viking, leker fra Brio, Sebra-seng til 7500 kr og Leander-stellebord til 4700 kr og en hel masse andre dyre merkegreier. De fører også en del billigmerker, men skjønner ikke helt hvorfor du har fått for deg at Jollyroom skulle være en «billigbutikk» av den grunn? Anonymkode: fe97c...085 14
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Har handlet både seng, madrass, babycall, leker og annet babyutstyr på Jollyroom. Jeg har aldri opplevd noe tull med bestillingene mine. Jollyroom fører svært gode, anerkjente merker. Så jeg mener ikke det kan sammenlignes med å kjøpe kjoler fra jjshouse. Angående vognparasoll hadde jeg kjøpt hvit dersom det er fargen du ønsker mest. Det skal beskytte like så godt som hvilken som helst annen farge, da det er stoffet/tekstilen som er solbeskyttende😊 Anonymkode: 09631...716 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De selger klær og sko fra Reima og Viking, leker fra Brio, Sebra-seng til 7500 kr og Leander-stellebord til 4700 kr og en hel masse andre dyre merkegreier. De fører også en del billigmerker, men skjønner ikke helt hvorfor du har fått for deg at Jollyroom skulle være en «billigbutikk» av den grunn? Anonymkode: fe97c...085 Dette! De har selvsagt billige alternativer også, noen ganger holder de billige produktene i massevis. Når man må ha ting av høyere standard, har de det også. For oss som enten ikke har babybutikker i nærheten eller foretrekker å handle på nett, er Jollyroom helt gull, de har Norges største utvalg i barneutstyr på nett. Anonymkode: f66c7...8de 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 mingus skrev (48 minutter siden): Ser det dukker opp noen nydelige hvite vognparasoller der med blondekant, og jeg har lyst til å kjøpe det fordi vi har hvit barnevogn. Men 2 spørsmål før jeg gjør det: 1. Overskriften. 2. Er det kanskje best med svart for solbeskyttelse uansett? Tenker du fordi begge deler begynner på j da eller? Anonymkode: 2148e...85c 5
Heln Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Tenker du at utstyr og ting til baby må være av aller dyreste slaget for at det skal være brukbart og representabelt? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Jollyroom har rask frakt, men de bruker postnord 🤮 Anonymkode: 162ef...135
Concordia Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har handlet mye på Jollyroom, og har alltid vært fornøyd med det jeg har kjøpt. De fører mange kjente merker, og prisene er konkurransedyktige. Jeg har aldri hørt om jjshouse, så kan ikke sammenligne.
Amatariel Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Merkelig sammenligning i henhold til overskriften din 🤔 Usikker på om jeg skjønte den. Men jeg har i allefall handlet både brudekjole på JjHouse og kjøpt babyutstyr på Jollyroom. Strålende fornøyd med begge deler. 1
mingus Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tenker du fordi begge deler begynner på j da eller? Anonymkode: 2148e...85c Nei, absolutt ikke
mingus Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): 1. Du skal bli mor og bør øve deg på å ikke bry deg om hva andre mener (folk mener ekstremt mye om alt og alle, og i alle mulige retninger) 2. Kjøp den du liker best uavhengig av farge, det er neppe stor forskjell og sort tiltrekker seg mer varme enn hvitt som reflekterer mer lys. Anonymkode: cd291...b7c Jeg ER mor, jeg skal ha mitt andre barn. Det må da være lov å tenke man vil trille rundt med litt stil, da man forrige gang drasset rundt på en 12 år gammel arvet sort solbleket briovogn, med stelleveske fra SparKjøp i en trøtt mørkeblå farge? Takk for punkt 2 da, det var det jeg heller lurte på Ananas. skrev (18 timer siden): På hvilken måte tenker du at Jollyroom og JJshouse skulle ligne? Jollyroom selger i alle fall merkevarer fra en rekke produsenter, som du også får kjøpt i mange andre butikker til cirka samme pris. Men jeg er ikke inne i babyverdenen, så det kan hende det er sider ved sammenligningen som din jeg ikke skjønner.. Fordi etter et søk på google, kom det vanligvis opp innlegg fra KG med damer som ikke hadde mye positivt å si om jollyroom. Ville bare høre om det var standarden eller om det var enkelthendelser ^^ Pris gir jeg en god dag i, jeg arver eller finner det billigste på finn, selv om det er "snobbete" merker jeg er heldig å komme over avogtil, betyr ikke det at jeg tror at babyen min får det bedre med dem enn andre rimeligere merker. AnonymBruker skrev (17 timer siden): De selger klær og sko fra Reima og Viking, leker fra Brio, Sebra-seng til 7500 kr og Leander-stellebord til 4700 kr og en hel masse andre dyre merkegreier. De fører også en del billigmerker, men skjønner ikke helt hvorfor du har fått for deg at Jollyroom skulle være en «billigbutikk» av den grunn? Anonymkode: fe97c...085 Fordi jeg googlet, og kvinneguiden talte. Har ikke sittet og sett så mye på jollyroom, og er ikke så veldig inni dette med merker da jeg bare har arvet til mitt forrige barn, så da vil jeg jo vite om det jeg kjøper faktisk er praktisk for barnet mitt, eller om det bare er ræl. Merker som Kattnakken visste jeg ikke om feks før i høst, og Reima hadde jeg bare lest om her i forbifarten. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har handlet både seng, madrass, babycall, leker og annet babyutstyr på Jollyroom. Jeg har aldri opplevd noe tull med bestillingene mine. Jollyroom fører svært gode, anerkjente merker. Så jeg mener ikke det kan sammenlignes med å kjøpe kjoler fra jjshouse. Angående vognparasoll hadde jeg kjøpt hvit dersom det er fargen du ønsker mest. Det skal beskytte like så godt som hvilken som helst annen farge, da det er stoffet/tekstilen som er solbeskyttende😊 Anonymkode: 09631...716 Takk for seriøst svar. Nei, jeg har ikke bestilt fra så mange fancyplasser på nett, men jeg gjorde en skikkelig bom da jeg skulle gifte meg og fikk det stiveste styggeste sløret fra jjshouse. Derav sammenligningen, + kommentarene om jollyroom oppigjennom på KG. Så bare for meg at sort var det eneste som dugde, da man ikke finner andre farger stort sett andre plasser enn jollyroom. Så jeg tenkte det var best å bare sjekke, ikke noe annet enn det Heln skrev (11 timer siden): Tenker du at utstyr og ting til baby må være av aller dyreste slaget for at det skal være brukbart og representabelt? Som sagt kom jeg drassende med en solbleket 12 år gammal briovogn og en stelleveske til 79 kr fra sparkjøp jeg fikk av svigermor, på barseltreffene. Visste jo utmerket godt babyen min hadde det like godt som de andre babyene i Stokke og Bugaboo vognene sine! Men nå er vognen satt bort fordi den lukter mugg, og stelleveska er så slitt at det er hull i bunn. Kan jeg ikke da få kose meg med å strolle rundt denne ganga med en njudelig hvit Emmaljunga jeg fant pent brukt på finn til 1900,-, som min mor spanderte? Og går det greit at parasollen matcher også da eller? Kommer fortsatt til å bruke den brune cordfløyelvognposen med saueskinn min mann lå oppi i 1982, så det er ikke det det står på! Folk er raske til å dømme og tro det ene og det andre om folk, det får en si. ^^ Amatariel skrev (10 timer siden): Merkelig sammenligning i henhold til overskriften din 🤔 Usikker på om jeg skjønte den. Men jeg har i allefall handlet både brudekjole på JjHouse og kjøpt babyutstyr på Jollyroom. Strålende fornøyd med begge deler. Det var ikke så mye å skjønne her egentlig. Jjshouse sendte meg et grusomt stivt slør, ødelagte sko som falt fra hverandre og fillete blondehansker i barnestørrelse. Har lest mang et innlegg her på KG at man skal styre unna, i ettertid dessverre. Derfor tenkte jeg det var en grei sammenligning, men det var bra du ikke hadde samme opplevelse som meg. ---- Ok damer takk for svar, da tror jeg at jeg bestiller den parasollen og håper barnet mitt føler seg mer stilfull når vi er ute og triller, enn hun ville gjort med den svarte! 😁
boblevann Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 Nå er jeg kanskje feil person å svare da jeg aldri har brydd meg om merke, og synes billig, salg og gjenbruk er tipp topp - men jeg har bestilt ekstremt mye fra Jollyroom og er veldig fornøyd med alt. God kvalitet på produktene, kort leveringstid etc.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 Du skal lese mye rart. Kjolen dun fra Floyd rt også fra Kina. Ca null forskjell fra JJhouse. Bortsett fra at på JJ house får du skreddersydd etter mål. Anonymkode: 1eb49...b1b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Har handlet masse fra jollyroom å er kjempe fornøyd med alt sammen! Anonymkode: bc30e...4fa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 'Trille rundt med stil' og 'blondeparaply' hører vel ikke helt sammen 😅 Men til spørmålet ditt så er Jollyroom en bra nettbutikk som selger merkevarer i alle prisklasser, kan ikke sammenlignes med kinaræl. Anonymkode: 9054e...67f 1
mingus Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #18 Skrevet 10. januar 2022 (endret) boblevann skrev (14 minutter siden): Nå er jeg kanskje feil person å svare da jeg aldri har brydd meg om merke, og synes billig, salg og gjenbruk er tipp topp - men jeg har bestilt ekstremt mye fra Jollyroom og er veldig fornøyd med alt. God kvalitet på produktene, kort leveringstid etc. Du er nok rett person til å svare, for jeg bryr meg katten om merke selv og handler omtrent alt jeg eier brukt, helst fra før 90-tallet. Poenget var jo om denne parasollen har en funksjon siden den er hvit, eller om de bare vil selge den fordi den er søt. Men takk for utfyllende svar, settes pris på AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du skal lese mye rart. Kjolen dun fra Floyd rt også fra Kina. Ca null forskjell fra JJhouse. Bortsett fra at på JJ house får du skreddersydd etter mål. Anonymkode: 1eb49...b1b Omtrent alt man har, med noen få unntak er jo made in China, så det var ikke poenget her da. Poenget er om dette er en side man styrer unna, som KGs egne damer har sagt: Jjshouse, eller wish.. eller cutters hvis du skal klippe deg litt! Alt er lest her inne, så dette er ikke ting jeg har funnet på selv akkurat. Edit: (nei jeg tror ikke cutters er fra Kina, det var bare et eksempel på hva flertallet sier man skal holde seg unna ) Endret 10. januar 2022 av mingus Bare før noen bestemmer seg for å misforstå litt mer.
mingus Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #19 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 'Trille rundt med stil' og 'blondeparaply' hører vel ikke helt sammen 😅 Men til spørmålet ditt så er Jollyroom en bra nettbutikk som selger merkevarer i alle prisklasser, kan ikke sammenlignes med kinaræl. Anonymkode: 9054e...67f Kommer an på hvilken stil man vil kjøre da, jeg bryr meg virkelig ikke om hva en gjeng ukjente damer synes om min Kun om babyen min er beskyttet for sola eller ei! 😄
boblevann Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 mingus skrev (2 minutter siden): Du er nok rett person til å svare, for jeg bryr meg katten om merke selv og handler omtrent alt jeg eier brukt, helst fra før 90-tallet. Poenget var jo om denne parasollen har en funksjon siden den er hvit, eller om de bare vil selge den fordi den er søt. Men takk for utfyllende svar, settes pris på Skjønner! Jeg har som sagt bare gode erfaringer med Jollyroom som en seriøs nettside, så jeg ville stolt på det som stod om UV-beskyttelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå