Gå til innhold

Dere som er vegetarianere, spiser dere smågodt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså smågodt med gelatin?

Anonymkode: 9abed...928

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en forskjell på vegetarianere og veganere. Det finnes vegansk godteri uten gelatin og de det gjelder har selvsagt oversikt over hva de putter i munnen. Hvorfor lurer du på dette?

Anonymkode: 1d7ca...76b

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en forskjell på vegetarianere og veganere. Det finnes vegansk godteri uten gelatin og de det gjelder har selvsagt oversikt over hva de putter i munnen. Hvorfor lurer du på dette?

Gelatin er ikke vegetarisk. Jeg er veggis (ikke veganer) og spiser ikke gelatin.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Dartle skrev (3 minutter siden):

Gelatin er ikke vegetarisk. Jeg er veggis (ikke veganer) og spiser ikke gelatin.

Jeg synes det er ganske rart at du svarer meg som om jeg skrev noe annet enn jeg skrev. Godteriet er merket med «vegan», altså vegansk. Enkelte som omtaler seg som «veggiser» spiser fisk, har til og med møtt vegetarianere som spiser bacon og insisterer på at de er vegetarianere. Håpløst.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ganske rart at du svarer meg som om jeg skrev noe annet enn jeg skrev. Godteriet er merket med «vegan», altså vegansk. Enkelte som omtaler seg som «veggiser» spiser fisk, har til og med møtt vegetarianere som spiser bacon og insisterer på at de er vegetarianere. Håpløst.

Spiser de fisk og og bacon er de absolutt IKKE vegetarianere. 

er selv veganer, spiser smågodt som er uten gelatin og merket vegansk. Det som er gelatin i spiser verken veganere eller vegetarianere

Anonymkode: 4c7b9...cec

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper vegansk små godt og vegansk chips og vegansk sjokolade. 

Anonymkode: d08c5...711

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper vegansk små godt og vegansk chips og vegansk sjokolade. 

*smågodt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vegetarianer og nei, jeg holder meg unna smågodt og desserter som inneholder gelatin :) 

Anonymkode: 59e76...4d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veganer og styrer unna alt smågodt. spiser forskjellige grønsaker å rømmedip når jeg er fysen på litt snacks :)

Anonymkode: e625f...86e

Skrevet

Jeg er veganer. Spiser smågodt som er merket vegansk, rema har masse godt vegansk godteri. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Spiser de fisk og og bacon er de absolutt IKKE vegetarianere. 

er selv veganer, spiser smågodt som er uten gelatin og merket vegansk. Det som er gelatin i spiser verken veganere eller vegetarianere

Hvorfor svarer du meg som om jeg sier noe annet enn jeg gjør? Det minner mistenkelig om stråmannsargumentasjon. Leser du det jeg skriver en gang til ser du at jeg skriver at jeg har møtt folk som påstår at de er vegetarianere selv om de spiser bacon og fisk. «Håpløst» var også et ord jeg skrev. Jeg skrev ikke «folk som spiser bacon og fisk er vegetarianere». Les igjennom to ganger før du fyrer løs ☺️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Altså smågodt med gelatin?

Anonymkode: 9abed...928

Hehe, har du nettopp fått vite hva gelatin er?

Anonymkode: 6fc6f...a6d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor svarer du meg som om jeg sier noe annet enn jeg gjør? Det minner mistenkelig om stråmannsargumentasjon. Leser du det jeg skriver en gang til ser du at jeg skriver at jeg har møtt folk som påstår at de er vegetarianere selv om de spiser bacon og fisk. «Håpløst» var også et ord jeg skrev. Jeg skrev ikke «folk som spiser bacon og fisk er vegetarianere». Les igjennom to ganger før du fyrer løs ☺️

Hvor fyrte jeg løs? Skrev bare at de er de jo ikke vegetarianere?

kanskje du skal roe ned og ta til deg dine egne tips før du blåser av og forventer det verste. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, spiser ikke smågodt. Men det har med hygiene å gjøre, ikke livsstilen min.

Anonymkode: 8a586...b38

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vegetarianer og spiser smågodt hvis det er uten gelatin. Det er heldigvis lett å finne 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke vegetarianer. Men spiser kun kjøtt fra dyr som har levd et liv ute, primært vilt.

Spiser ikke smågodt, verken med eller uten gelatin. 

Anonymkode: 6d662...ff4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser ikke noe med gelatin.

Anonymkode: f5746...36b

AnonymBruker
Skrevet

En sjelden gang om det er vegansk.

Anonymkode: 558e5...91c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser gelatin, animalsk løpe, E120 og andre ting jeg ikke vet hva er. Har ikke noe problem med det. 

Jeg vet det ikke er vegetarisk, men jeg kaller meg vegetarianer likevel. Finnes det noe annet navn liksom? Gelaløpaterianer? 

Anonymkode: 5938e...809

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som er vegeterianer . Hun spiser smågodt, men uten gelatin og E120 (tror det er E120), Rema bl.a annet har godt utvalg, så spiser hun vegansk sjokolade, kjøper på Meny

Anonymkode: 36a45...f01

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...