AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Vil starte med å selge mine brukte truser. Noen som har erfaring? Hvordan, hvor og hvordan enn skal komme i gang? Anonymkode: 00583...70c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Hva vil du gjøre i dem da? Tisse, onanere, gå med truse i flere dager i strekk uten å vaske deg? Har litt erfaring rundt det, ja. Hvor langt er du villig til å strekke det? Anonymkode: 347e1...529
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Gå med de i flere dager, onanere osv. syns det virker spennende og som student så trenger man også mer økonomi. så bra du har erfaring, har du noen tips? har ikke gjort noe sånt før. Anonymkode: 00583...70c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva vil du gjøre i dem da? Tisse, onanere, gå med truse i flere dager i strekk uten å vaske deg? Har litt erfaring rundt det, ja. Hvor langt er du villig til å strekke det? Anonymkode: 347e1...529 Gå med de i flere dager, onanere osv. syns det virker spennende og som student så trenger man også mer økonomi. så bra du har erfaring, har du noen tips? har ikke gjort noe sånt før Anonymkode: 00583...70c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gå med de i flere dager, onanere osv. syns det virker spennende og som student så trenger man også mer økonomi. så bra du har erfaring, har du noen tips? har ikke gjort noe sånt før. Anonymkode: 00583...70c Lag en profil enten på Facebook, Instagram, snapchat e.l. Send bilder av deg selv der du bruker truser med pris. Slik har jeg det: Truse en dags vanlig bruk: 500,- Truse som jeg har onanert i: 800,- Truse som jeg har tisset i: 1000,- Truse med avføring/bremsespor: 1500,- Truse som er brukt én uke (på det lengste) uten å vaske meg (kan være onanert i, tisset i, være avføring i, og masse utflod) : opptil 3000,- Jeg leverer dem i plastposer med zip. Legger dem i en hvit konvolutt med bilde av meg selv der jeg bruker dem. Leverer dem enten personlig eller sender dem i posten. Kjøper bare de billigste bomullstusene fra zalando, stort sett hvite og svarte. Enkelt og greit. Håper dette hjalp. Anonymkode: 347e1...529 1
Archer Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Skjønner ikke de som kjøper brukte truser kvinner har hatt på seg flere dager.. må jo lukte herk for det første og se helt jævlige ut🤮 skjønner ikke hvorfor man kjøper brukte truser i det hele tatt, sykt mann 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lag en profil enten på Facebook, Instagram, snapchat e.l. Send bilder av deg selv der du bruker truser med pris. Slik har jeg det: Truse en dags vanlig bruk: 500,- Truse som jeg har onanert i: 800,- Truse som jeg har tisset i: 1000,- Truse med avføring/bremsespor: 1500,- Truse som er brukt én uke (på det lengste) uten å vaske meg (kan være onanert i, tisset i, være avføring i, og masse utflod) : opptil 3000,- Jeg leverer dem i plastposer med zip. Legger dem i en hvit konvolutt med bilde av meg selv der jeg bruker dem. Leverer dem enten personlig eller sender dem i posten. Kjøper bare de billigste bomullstusene fra zalando, stort sett hvite og svarte. Enkelt og greit. Håper dette hjalp. Anonymkode: 347e1...529 Tusen takk for mange gode tips snille du! Hvordan gjør du det med betaling? Anonymkode: 00583...70c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Archer skrev (39 minutter siden): Skjønner ikke de som kjøper brukte truser kvinner har hatt på seg flere dager.. må jo lukte herk for det første og se helt jævlige ut🤮 skjønner ikke hvorfor man kjøper brukte truser i det hele tatt, sykt mann Ja, de lukter og ser jævlig ut, men du vil ikke tro hva enkelte menn vil ha. Det vil kanskje overraske deg at mange er helt vanlige menn med familie. Anonymkode: 347e1...529 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tusen takk for mange gode tips snille du! Hvordan gjør du det med betaling? Anonymkode: 00583...70c PayPal eller kontant ved personlig levering. Ikke vipps. Anonymkode: 347e1...529
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Archer skrev (46 minutter siden): Skjønner ikke de som kjøper brukte truser kvinner har hatt på seg flere dager.. må jo lukte herk for det første og se helt jævlige ut🤮 skjønner ikke hvorfor man kjøper brukte truser i det hele tatt, sykt mann Skjønner ikke helt den med flere dager jeg heller, men ikke rart at en mann liker å lukte på en truse som en kvinne har brukt èn dag, og spesielt om hun har onanert i den. Mennene blir jo tent av lukten av kvinnen og f.eks når dama er våt og kåt så blir jo mannen "beruset" av denne lukten. Iallfall blir ekte menn det, pripne og feminine menn som ikke liker lukten av kvinne syns selvsagt det er ekkelt haha Anonymkode: 79cca...c04 4
Hannah80 Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke helt den med flere dager jeg heller, men ikke rart at en mann liker å lukte på en truse som en kvinne har brukt èn dag, og spesielt om hun har onanert i den. Mennene blir jo tent av lukten av kvinnen og f.eks når dama er våt og kåt så blir jo mannen "beruset" av denne lukten. Iallfall blir ekte menn det, pripne og feminine menn som ikke liker lukten av kvinne syns selvsagt det er ekkelt haha Anonymkode: 79cca...c04 Så hvis man ikke liker å stappe nesen sin ned i en brukt kvinnetruse som er innsauset av utflod, så er man ikke en ekte mann? Ok. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke helt den med flere dager jeg heller, men ikke rart at en mann liker å lukte på en truse som en kvinne har brukt èn dag, og spesielt om hun har onanert i den. Mennene blir jo tent av lukten av kvinnen og f.eks når dama er våt og kåt så blir jo mannen "beruset" av denne lukten. Iallfall blir ekte menn det, pripne og feminine menn som ikke liker lukten av kvinne syns selvsagt det er ekkelt haha Anonymkode: 79cca...c04 Hadde neppe brukt penger på å kjøpe en fremmed kvinnes brukte truser, MEN kan skrive under på hvordan "denne lukten" virker på meg. Det er nesten som en fysisk rus, ellet i det minste et "headrush". Ubeskrivelig, overfor de (menn) som ikke har denne naturlige responsen på duften av kvinnekjønn. Kan være helt vilt tennende. Sjekk her: https://sofiagray.com/blog/the-scientific-reason-sniffing-panties-is-such-a-turn-on/ Har heldigvis tilgang hjemme... Anonymkode: dbbde...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #15 Skrevet 9. januar 2022 Det mest interessante fra artikkel linket til er: Men and women both emit pheromones; it just so happens that the ones women emit from their vaginal area are way more powerful. These pheromones are called copulins and they are the main reason sniffing panties can be so arousing. In fact, their name is inspired by their effect on male sex drive. Studies have found that copulins essentially have a mind-control effect on men and are able to weaken a man’s resistance. If a love potion ever existed, this would be it. These super potent chemicals are strongest in fertile women and have the power to literally alter the male hypothalamus, causing men to act in ways they wouldn’t otherwise. For instance, men tend to find themselves more attractive when under the influence of copulins, which also trigger an instant testosterone boost of up to 150%. And because these pheromones decrease their ability to discriminate physical attractiveness in women, you could say that men get “copulin goggles.” Haha, ja, er selv hardt rammet av dette i alle fall. Det er en seksuell "naturkraft" i disse duftene. Anonymkode: dbbde...cc9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 Hei! Nakenprat er veldig bra for å reklamere for trusesalg og snap. Registrer deg der du Anonymkode: b8f65...9af 1
Elaine Marley Skrevet 14. januar 2022 #17 Skrevet 14. januar 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå