AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Vet at dere ikke er lege/jordmor. Men jeg spør her da jeg tviler på at det er noe farlig. Merker bevegelser. Da jeg tørket meg ista kom det noe lyserosa på papiret. Ikke mye, men en flekk ish. Uke 37 idag. Hva kan det være ? Har hatt en del murringer idag. Anonymkode: 0638c...5e6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Kanskje i forbindelse med slimproppen? Jeg opplevde å få lyserosa blod på papiret noen timer før slimproppen min gikk. Anonymkode: 2f15a...973
mingus Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Uke 37 i dag her og, jordmor mente tidligere i uka det kunne være livmorhalsen som gjør seg klar og strekker seg, og små blodkar som sprekker. Ikke noe baby her enda 6 dager senere, men litt rosa for 3 dager siden igjen så det er vel bare kroppen som gjør seg klar Edit: Altså litt blod for 67og 3 dager siden. Ikke noe vann som har gått, slimpropp eller rier enda Endret 9. januar 2022 av mingus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå