AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Kjæresten min er helt topp på mange områder, men mangler litt i senga. Jeg vet hva jeg vil ha og er ikke redd for å fortelle det, men en av tingene jeg vil ha er selvsikkerhet hos han. At han vet hva han vil ha, eller vet hvordan han skal gjøre det. Og kanskje at han vil gjøre ting for sin egen nytelse og ikke bare for min. Noen tips der? Anonymkode: 83398...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Åpne opp for å snakke om sex, utenom når dere har det. Han mangler kanskje erfaring, er ikke naturlig dominant, eller er redd for å få egostemplet? Jeg var i et 23år langt forhold, med ei som ikke taklet annet enn vanilje, der alt var likt fordelt på skålene. De jeg har ligget med etterpå liker litt tøffere behandling, og det krever en bevisst tankegang av meg, for å komme dit. Men det er noe jeg ønsker å få til. Anonymkode: 55a8b...6f6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Dere må snakke sammen og øve! Anonymkode: 6a520...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå