Gå til innhold

Oppfordring

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har vi hatt besøk av en eller flere gjester som kun er ute etter å provosere. Jeg lurer på hvorfor man gidder å bruke tid på å svare gjester av det kaliberet der? Da får de det jo akkurat som de vil, de får oppmerksomhet, de får såre folk og gjøre dagen sur.

Beste medisin er Å IKKE SVARE PÅ INNLEGGENE!!

Hva med å prøve på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usedvanlig dumt å komme på besøk bare for å spre uhygge!

Hvilken type innlegg/gjester sikter du til? Har ikke klart å følge helt med de siste dagene.

Det er vel OK om noen er uenige, går jeg ut fra. Men det bør vel kunne kreves at man ikke er anonym hvis man skal være slem.

Skrevet

Hei!

Det står noe om dette på denne tråden også. Er for øvrig enig med deg. Tenkte også litt på løsningen om at kun registrerte brukere kan skrive innlegg. På den måten kan man jo sperre ute de brukerne som er uønskede.

Skrevet

Hvis ufine innlegg (enten de kommer fra gjester eller registrerte brukere) ikke svares på eller kommenteres - men rett og slett ignoreres oppnår de som prøver å provosere ingen ting. Dette fungerer andre steder - så hvorfor ikke her.

Skrevet
Hvis ufine innlegg (enten de kommer fra gjester eller registrerte brukere) ikke svares på eller kommenteres - men rett og slett ignoreres oppnår de som prøver å provosere ingen ting.  Dette fungerer andre steder - så hvorfor ikke her.

God idè! Eg trur faktisk eg vart litt lei meg i dag eg.......

Skrevet (endret)

Sender en :klem: til veslo, ikke bry deg om dem...

Endret av sushigirl
Gjest nevèsta
Skrevet

Oj da. Her har det skjedd ting som jeg ikke har fått med meg. En liten stund siden jeg har lest mye her, ser jeg. Jeg blir ihvertfall både lei meg og provosert på andres vegne av å lese sånne ting.

Jeg må si meg helt enig i at en mulig løsning vil være å overse slike innlegg. For enkelte er uønsket atferd den eneste måten å oppnå oppmerksomhet på, og da vil nok det å overse dem etterhvert føre til mindre av denne typen oppførsel. For noen. Og gjerne etter en viss tid. Dessverre gjelder ikke det alle i like stor grad.

Samtidig bør vi fortsette med det jeg ser at mange er flinke til her - å takke for konstruktive tilbakemeldinger nå og da. Særlig bør kanskje personangrep overses på tross av at det er nettopp da man gjerne vil gi en krass tilbakemelding... Jeg håper også moderatorene fortsetter med å rydde tråder der det trengs.

Skrevet

Kan vi ikke ha samme regel som vi har til barn: Dårlig oppførsel får ingen oppmerksomhet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...