Gå til innhold

Gul oransje avføring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I morges hadde jeg litt sånn gul/oransje på papiret når jeg tørket meg, men selve avføringen var normal farge. Gikk på do i stad også, og da var det litt oransje på papiret.

Hva kan det være? Her sitter jeg og er helt ute av meg, tenker at jeg har noe form for sykdom 😞

Anonymkode: d8607...4a7

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1545914-gul-oransje-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunden min får plutselig veldig gul avføring når hun har spist noe som inneholder mye animalsk fett. For eksempel sånne tørkede griseører for hunder. Bare nevner det. Jeg tror aldri at hun er dødssyk av den grunn, jeg vet det skjer fordi hun har spist noe spesielt.

Jeg regner med at noe du har spist, har farget avføringen din også. Det er helt normalt, og ikke noe å lage en krise ut av. Avføring kan endre seg og komme i mange farger og sjatteringer og konsistenser uten at det er noe unormalt.

• Liker 1
Million skrev (19 timer siden):

Hunden min får plutselig veldig gul avføring når hun har spist noe som inneholder mye animalsk fett. For eksempel sånne tørkede griseører for hunder. Bare nevner det. Jeg tror aldri at hun er dødssyk av den grunn, jeg vet det skjer fordi hun har spist noe spesielt.

Jeg regner med at noe du har spist, har farget avføringen din også. Det er helt normalt, og ikke noe å lage en krise ut av. Avføring kan endre seg og komme i mange farger og sjatteringer og konsistenser uten at det er noe unormalt.

Takk for svar 🌹

Den var litt gul i morges også 😞 Jeg blir gal!

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

I morges hadde jeg litt sånn gul/oransje på papiret når jeg tørket meg, men selve avføringen var normal farge. Gikk på do i stad også, og da var det litt oransje på papiret.

Hva kan det være? Her sitter jeg og er helt ute av meg, tenker at jeg har noe form for sykdom 😞

Avføring kan variere veldig. Høyst sannsynlig er det noe du har spist. La det gå noen dager og se det an.

Men... aldri spør om slike ting her. Du kan få fullstendig kunnskapsløse svar som kan gjøre deg forferdelig nervøs. Googling frarådes også av samme grunn. La det gå noen dager. Er du fortsatt bekymret så bestill legetime.

Anonymkode: 6c571...f2b

• Liker 1

Farge på avføring endres i forhold til hva du har spist og hvor mye galle du produserer. 
Barnet mitt har oransje avføring i perioder fordi han spiser mat med mye gulrøtter f.eks. 

Hadde vært langt mer bekymret om avføringen var blodig eller slimete blek

• Liker 2
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Avføring kan variere veldig. Høyst sannsynlig er det noe du har spist. La det gå noen dager og se det an.

Men... aldri spør om slike ting her. Du kan få fullstendig kunnskapsløse svar som kan gjøre deg forferdelig nervøs. Googling frarådes også av samme grunn. La det gå noen dager. Er du fortsatt bekymret så bestill legetime.

Anonymkode: 6c571...f2b

Tusen takk for svar. Jeg skal prøve å slappe av å la det gå noen dager. Vet så godt det er dumt å spørre og også google, google er det verste. Uansett hva du skriver så blir svaret det verste 😖

Kan være noe jeg har spist, men jeg spiser det jeg alltid har spist, så skjønner ikke. Pleier å spise klementiner på kvelden, men har gjort det mange kvelder, så tviler på at det er det. 

Annonse

GulSitron skrev (4 minutter siden):

Farge på avføring endres i forhold til hva du har spist og hvor mye galle du produserer. 
Barnet mitt har oransje avføring i perioder fordi han spiser mat med mye gulrøtter f.eks. 

Hadde vært langt mer bekymret om avføringen var blodig eller slimete blek

Takk for svar snille deg. 🌹 Skal prøve å roe meg litt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...