AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Siden igår har jeg hatt mye utflod, mer enn normalt. Har hatt sopp før, men det er ikke slik, klør heller ikke og lukter nada. Det er masse seigt, hvitt utflod. Med masse mener jeg mye. Er det tegn på nær fødsel? Håpefull er jeg med all nedpress, stikkinger og slimproppen som gikk for 3-4 dager siden Anonymkode: ec4b4...464
Heln Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg hadde også enormt med utflod den siste uka før fødsel. Var inne og sjekka på føden tilogmed for jeg trodde jeg dryppa fostervann.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Heln skrev (20 minutter siden): Jeg hadde også enormt med utflod den siste uka før fødsel. Var inne og sjekka på føden tilogmed for jeg trodde jeg dryppa fostervann. Takk for svar Var det hvitt og litt seigt? Er jo så spent! Anonymkode: ec4b4...464
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Hos meg har slimproppen gått gradvis gjennom en hel dag før begge fødslene. Var da mye slimete utflod, men det var blankt, ikke hvitt. Vet ikke om det da kan sammenlignes. Men hvertfall gikk vannet innen ett døgn begge ganger, så kan jo være tegn på at noe er i gang snart, og kan jo selvfølgelig være noe helt annet også 🤷♀️ Anonymkode: aecc8...584
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hos meg har slimproppen gått gradvis gjennom en hel dag før begge fødslene. Var da mye slimete utflod, men det var blankt, ikke hvitt. Vet ikke om det da kan sammenlignes. Men hvertfall gikk vannet innen ett døgn begge ganger, så kan jo være tegn på at noe er i gang snart, og kan jo selvfølgelig være noe helt annet også 🤷♀️ Anonymkode: aecc8...584 Skjønner sånn blankt hadde jeg for noen dager siden. Har det enda, som kommer litt og litt. Spennende å se om det er noe i sikte her Anonymkode: ec4b4...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå