AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Legger ikke på meg er noen Lunde passiv da jeg er fryktelig lat for øyeblikket og drikker brus. Hvorfor går jeg ikke opp i vekt??? Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Del Skrevet 9. januar 2022 Hva annet spiser du da? Anonymkode: 213e4...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 9. januar 2022 #3 Del Skrevet 9. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Legger ikke på meg er noen Lunde passiv da jeg er fryktelig lat for øyeblikket og drikker brus. Hvorfor går jeg ikke opp i vekt??? Anonymkode: 187e1...2f3 Er det korrekt forståelse at du ønsker å gå opp i vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. januar 2022 #4 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) Det kommer jo an på hva du spiser ellers om dagen også. Dagstotalens antall kcal er det som avgjør om man går opp i vekt. En pose chips er vel rundt 1000 kcal. Det legger man normalt ikke på seg av, dersom den posen er alt man spiser den dagen. Hvor mange kcal som skal til for å legge på seg for en voksen kvinne, varierer. Det har mye å si hvor gammel man er (middelaldrende legger på seg lettere av mindre kcal enn yngre gjør) for eksempel, og det har selvfølgelig også mye å si hvor bevegelig og aktiv man er. Det avgjør jo hvor mye man forbrenner av kaloriene man inntar pr dag. Forbruk for en kvinne som sitter mye i ro er vel 1500-2000 avhengig av alder og forbrenning. Så uten at du sier noe om hva ellers du spiser pr dag, så er det umulig å si noe særlig om hvorfor du ikke legger på deg. Men en kvalifisert gjetning er at du spiser mindre kalorier enn du forbruker. Enkelt og greit. Endret 9. januar 2022 av Million 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Del Skrevet 9. januar 2022 M71 skrev (3 minutter siden): Er det korrekt forståelse at du ønsker å gå opp i vekt? Ja jeg ønsker å legge på meg Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Del Skrevet 9. januar 2022 En vanlig dag i helg : en pose chips 1 glass vann 1 banan 2 skiver med ost godteri middag Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Del Skrevet 9. januar 2022 Du er enten veldig ung eller har tynne foreldre. Anonymkode: c501f...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En vanlig dag i helg : en pose chips 1 glass vann 1 banan 2 skiver med ost godteri middag Anonymkode: 187e1...2f3 Ingen proteinkilder? Anonymkode: fc954...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 9. januar 2022 #9 Del Skrevet 9. januar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg ønsker å legge på meg Anonymkode: 187e1...2f3 Hvorfor ikke lese seg opp på hva men bør spise og gjerne trene for å øke vekten? Eller er det slik at du ønsker å skade deg selv ved å bli overvektig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En vanlig dag i helg : en pose chips 1 glass vann 1 banan 2 skiver med ost godteri middag Anonymkode: 187e1...2f3 Dette er jo ikke oppskriften på vektøkning. Dette er oppskriften på livsstilssykdommer. Forsøk å spise helt vanlig mat. Og mellom dine helt vanlige måltider spiser du nøtter eller drikker smoothies. Da får du i deg masse «gratis» kalorier, og ødelegger ikke helsa. Er du desperat kan du bruke triksene sykehjem benytter: ha en ss eller to olje i ting som grøt, smoothie etc. En ss olje er helt greit sunt og inneholder vanvittige mengder energi. Du bør også trene. Trening øker matlysten og bedrer forsøyelsen. Anonymkode: a6328...460 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2022 #11 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja jeg ønsker å legge på meg Anonymkode: 187e1...2f3 Spis heller mer mat og berik maten med olje, smør eller fløte. Lag smoothie med f.eks bær, banan, litt fløte, mandller, biola, avocado. Spis usaltede nøtter. Ikke spis potetgull hver dag. Det er ikke mat! Endret 9. januar 2022 av Peonjenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen proteinkilder? Anonymkode: fc954...3f6 Middagen har protein og det som skal høre med Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Del Skrevet 9. januar 2022 M71 skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke lese seg opp på hva men bør spise og gjerne trene for å øke vekten? Eller er det slik at du ønsker å skade deg selv ved å bli overvektig? Jeg har prøvd forskjellige ting uten at det fungerer og trening er et ork ved og skrive det i seg selvS Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. januar 2022 #14 Del Skrevet 9. januar 2022 Du kan være tynnfeit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #15 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ingen proteinkilder? Anonymkode: fc954...3f6 Det er proteiner i ost godteri Anonymkode: aa27b...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Del Skrevet 9. januar 2022 Athena79 skrev (6 minutter siden): Du kan være tynnfeit. Tynn feit? Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 9. januar 2022 #17 Del Skrevet 9. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har prøvd forskjellige ting uten at det fungerer og trening er et ork ved og skrive det i seg selvS Anonymkode: 187e1...2f3 Tror du trenger noen å prate med, du virker nedafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #18 Del Skrevet 9. januar 2022 M71 skrev (Akkurat nå): Tror du trenger noen å prate med, du virker nedafor? Jeg har det bra takk hva har du spist i dag? Anonymkode: 187e1...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. januar 2022 #19 Del Skrevet 9. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tynn feit? Anonymkode: 187e1...2f3 En tyn person som har mye indre fett. For eksempel fett rundt organene. Endret 9. januar 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 9. januar 2022 #20 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): En vanlig dag i helg : en pose chips 1 glass vann 1 banan 2 skiver med ost godteri middag Anonymkode: 187e1...2f3 Dette minner veldig om dietten til ei venninne av meg. Hun har alltid vært tynn og det er også mange i familien hennes. Du må nok spise mer målrettet hvis du ønsker å gå opp i vekt. Mye proteiner og kanskje trene styrke. Det lureste/enkleste er nok å få konkrete råd fra en ernæringsfysiolog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå