Gå til innhold

Når sluttet deres gutter med bleie på dagtid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: c2fc7...69a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han eldste kommer til å være 4 år da det stopper. Min yngste slutter nå som 2 åring. Jeg har sett at eldste er sjalu på at yngste fremdeles har bleie. I løpet av sommeren så skal begge to være ferdig med bleie på dagtid. 

Anonymkode: 9eb2e...043

AnonymBruker
Skrevet

Eldste var 3 år og to uker ca. Yngste var 5!!! år.  Begge to sluttet samtidig med nattbleie. Men yngste er mest sannsynlig på autismespekteret. 

Anonymkode: 51aae...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Mine brukte aldri bleie da jeg syntes det er unaturlig. Men de lærte og bruke toalett allerede i 3 års alderen.

Anonymkode: bb5e3...ffd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mine brukte aldri bleie da jeg syntes det er unaturlig. Men de lærte og bruke toalett allerede i 3 års alderen.

Hvordan gjorde du det siden de aldri brukte bleier???

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

2,5 år ca, bruker fortsatt om natten. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare nysgjerrig - hva gjorde de frem til de var 3 år? Bæsjet og tisset hvorsomhelst og du løp etter med klut og pose? 🤔

Anonymkode: d5f61...95e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan gjorde du det siden de aldri brukte bleier???

Siden jeg er hjemmeværende så har jeg bare vært veldig ops på det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet sommeren rett før to, brukte potte fra starten. Brukte nattbleie til nærmere tre

Anonymkode: d8ae3...808

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Mine brukte helle aldri toalett, da jeg synes det er unaturlig.

😆

Anonymkode: 88f22...736

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Eldste slutta med med både natt og dag rundt 3 år.

Yngste slutta med dagbleie ved 2,5 år, men brukte nattbleie til 4 år.

Anonymkode: 6bafc...95f

AnonymBruker
Skrevet

Eldstegutten sluttet med bleie både natt og dag like før han var fire.

Yngstegutten sluttet både natt og dag da han var to. Han hadde nok fått med seg at vi jobbet litt med å lære eldstemann å klare seg uten bleie, og skulle vise seg 😅. Vi var litt skeptiske da toåringen nektet bleie på natten, men det ble faktisk ingen uhell. Eldstemann hadde derimot enkelte uhell frem til han var seks.

Anonymkode: 210cc...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han var 2 år og 3 måneder. Hadde selvsagt noen uhell, og det må man regne med. Sommeren det året var veldig fin, og han gikk mye naken på hytta og ble veldig bevist på når han tisset og tok det videre med seg den høsten og begynte å bruke toalettet. 

Anonymkode: 4a863...4e3

AnonymBruker
Skrevet

2,5 år både natt og dag, aldri hatt uhell 

Anonymkode: 45313...2d1

AnonymBruker
Skrevet

2.5 år var de da de sluttet med bleie både dag og natt,alle tre.

Anonymkode: 43dc9...e93

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt blir 4 om noen dager, enda ikke sluttet på dagtid, men veldig flink å gå med boxer, så regner med han snart slutter med bleie, trengs litt mer øving. 

Anonymkode: 4aa19...81a

AnonymBruker
Skrevet

3 år og noen uker. Forsøkte litt tidligere, men da var han ikke klar. Plantet tydeligvis en ide i hodet hans da, for plutselig våknet han en morgen og skulle gå på do. Et uhell den dagen, siden har han vært tørr både natt og dag 🥰

Anonymkode: b32c5...f9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både sønnen og datteren min sluttet sommeren de ble 3. Det var et par uhell men det gikk greit.

Anonymkode: 3e5fd...3e6

AnonymBruker
Skrevet

Eldste sluttet da han var drøyt 2 år både på dag og natt. Yngste var drøyt 3 år. 

Anonymkode: 8e75e...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutten var rett over fire år. Slet lenge med dovegring, men når han overkom den så gikk det veldig greit og fort. Tørr på dag og natt samtidig. Lillesøster var mye tidligere ute, men hun er også en helt annen type. Veldig selvstendig tidlig, uredd og VELDIG opptatt av fine truser 😆 

Anonymkode: 4f12c...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...