Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt sprø av meg selv!! 

Jeg og eksen tok slutt for straks 4 år siden. Vi hadde et ekstremt turbulent forhold, og vi såret hverandre virkelig mye. vi var av og på siste 4 / 6 år, og vi sluttet brått å snakke med hverandre, altså midt i en krangel. Jeg tenker ikke på han seksuelt, men klarer ikke å slutte å tenke på han. Har han det bra,hvordan går det, har han sluttet å ruse seg, hvordan er forholdet mellom han og moren, jobber han nå, får han mer hjelp på dps, tenker han på meg, har han fått barn, er han sammen med noen, har han fått gjenopptatt vennskap han mistet osv osv osv. 

I perioder tenker jeg mindre, og det er godt. Jeg savner han som sagt ikke seksuelt, og tenker ikke på han på en kjæreste-måte, men som den som var min beste venn i mange år. jeg synes det er rart å ikke skulle snakke med han mer. Han var med meg under de verste tidene i livet mitt, og han var da min eneste lykkefølelse ( selv om han foresaket MYE vondt også). 

Dere som har opplevd det samme, HVA hjalp? 

jeg er forlovet med en annen nå, en som behandler meg fantastisk bra, vi har det fint sammen, bor sammen, han er trygg, stødig, snill, kjekk, deilig, vi har bra sex, og jeg mangler ingenting. så dette kommer ikke av at jeg er kåt, savner kjæreste, osv. jeg føler jeg sørger over han, slik som jeg gjør med mammaen min. skal vi seriøst aldri se eller snakke med hverandre igjen?! synes det er utrolig rart og sliter med å akseptere det. han betydde jo enormt mye for meg mange år. 

Anonymkode: e5853...821

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Jeg kan enkelt kjenne meg igjen i savnet etter en eks, særlig når dere aldri fikk en ordentlig "avslutning" på ting.

Hva skjer om du kontakter han? Er det er risiko for at du får følelser for han igjen og dermed sårer din nåværende kjæreste? En ryddig måte å gjøre det på er å involvere typen din i dette. Si hva du føler på og spør hva han tenker om at du sender han en melding?

Anonymkode: efb1f...ddb

Skrevet

Har han stor kuk?

Anonymkode: 4dcf4...13f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han stor kuk?

Anonymkode: 4dcf4...13f

Nupp. Helt gjennomsnittlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan enkelt kjenne meg igjen i savnet etter en eks, særlig når dere aldri fikk en ordentlig "avslutning" på ting.

Hva skjer om du kontakter han? Er det er risiko for at du får følelser for han igjen og dermed sårer din nåværende kjæreste? En ryddig måte å gjøre det på er å involvere typen din i dette. Si hva du føler på og spør hva han tenker om at du sender han en melding?

Anonymkode: efb1f...ddb

Har såret samboer før vi ble offisielt sammen med at jeg og eksen var av og på. Eksen er heller ikke sunn for meg å ha i livet så jobben må gjøres inni meg

Skrevet (endret)

Vet hvordan det føles å aldri glemme noen. Nå er ikke jeg i den situasjonen.  Men har vært i den tidligere i livet mitt. Det eneste som nyttet var å fokusere på et liv uten ham. Da sluttet fokuset på han.  Jeg ble lykkelig. 

Endret av Eloise12345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...