Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg googler står det 250 ord +- 10%. Jeg fikk stryk på eksamen og lurer på om jeg skrev for mange ord på kortsvar.

Skrev 500 ord på kortsvar og 2000 på langsvar. Det sto ikke i eksamensoppgaven krav til antall ord, så jeg har trodd at så lenge det ikke står krav til ord så er det ingen formelle krav.

Jeg vet kvalitet fremfor kvanitet, men sånn uavhengig av det lurer jeg på hva reglene for kortsvar er.

Følte at 500 ord var ganske kort jeg da, men etter å ha googlet står det jo halvparten av det igjen. Men som sagt sto det ikke noe i oppgaven om krav til antall ord.

Anonymkode: bfd29...7a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det står i eksamensreglementet, som du er pliktig til å sette deg inn i før eksamen. 

Anonymkode: b0ccb...7d2

Skrevet

Da ber du om begrunnelse, om du er usikker på hvorfor du strøk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg googler står det 250 ord +- 10%. Jeg fikk stryk på eksamen og lurer på om jeg skrev for mange ord på kortsvar.

Skrev 500 ord på kortsvar og 2000 på langsvar. Det sto ikke i eksamensoppgaven krav til antall ord, så jeg har trodd at så lenge det ikke står krav til ord så er det ingen formelle krav.

Jeg vet kvalitet fremfor kvanitet, men sånn uavhengig av det lurer jeg på hva reglene for kortsvar er.

Følte at 500 ord var ganske kort jeg da, men etter å ha googlet står det jo halvparten av det igjen. Men som sagt sto det ikke noe i oppgaven om krav til antall ord.

Anonymkode: bfd29...7a2

Det er ikke antall ord som gjør at du stryker (i dette tilfellet) men innholdet.

Anonymkode: 64bd6...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...