AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Blir drama hver gang hun skal ut. Vil ikke ha på ull under den tynne tightsen og vil heller ikke ha på utebukse. Hvor vanlig er dette i den alderen? Har ikke inntrykk av at alle synes det er så grusomt å ha på seg uteklær. Anonymkode: ad5f2...820
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 La henne bare gå ut som hun vil. En niåring må lære seg å ta konsekvenser av egne valg. Anonymkode: fc39f...cb7 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 M in 9-åring bruker utebukse når han skal oppholde seg ute en stund, det krangler han ikke på, for han hater å fryse. Men når han bare skal gå til og fra skolen og være ute i friminuttene (ikke utegym, turdag el.l.), så vil han ikke. Da får han velge mellom longs og utebukse og velger longs. Det er uaktuelt å ikke bruke noen av delene. Ser at alle vennene hans bruker utebukse, men der vet jeg jo ikke om det har vært en kamp hjemme først. 😛 Anonymkode: 1d3b0...60b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 La henne gå ute å fryse. De setter grenser og tester grenser. En 8 åring et stor nok til å ta konsekvensene av å ikke kle nok på meg sånn. Veldig vanlig. Min 8 åring er lik. Men hun har lært. Det var ikke gøy å gå ute i tights i 15 minus 😅 Dette var en hel skoledag så ikke kunne hun leke med de andre heller. Anonymkode: efa13...1ae 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Jeg ble også kledd på for mye, gikk rundt hele barndommen og var konstant varm 😛 Barn er aktive, la henne velge hvor mye klær som trengs. Er jo bare å kle på seg mer hvis man fryser. Anonymkode: aff79...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir drama hver gang hun skal ut. Vil ikke ha på ull under den tynne tightsen og vil heller ikke ha på utebukse. Hvor vanlig er dette i den alderen? Har ikke inntrykk av at alle synes det er så grusomt å ha på seg uteklær. Anonymkode: ad5f2...820 Samme her. Men mitt barn er litt eldre. Jeg har bare gitt opp. Vurderer å beskrive situasjonen for lærer slik at de ikke mistenker dårlig oppfølging hjemmefra. Anonymkode: fed1c...0d0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil ikke ha på ull Opplever hun at ullen klør, bruk heller silke. Anonymkode: 20873...e28
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blir drama hver gang hun skal ut. Vil ikke ha på ull under den tynne tightsen og vil heller ikke ha på utebukse. Hvor vanlig er dette i den alderen? Har ikke inntrykk av at alle synes det er så grusomt å ha på seg uteklær. Anonymkode: ad5f2...820 Vanlig at jenter er litt fjortis i denne alderen. Anonymkode: 83b69...d1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå