Gå til innhold

Utebukse 9 åring nekter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir drama hver gang hun skal ut. Vil ikke ha på ull under den tynne tightsen og vil heller ikke ha på utebukse. Hvor vanlig er dette i den alderen? 
Har ikke inntrykk av at alle synes det er så grusomt å ha på seg uteklær. 

Anonymkode: ad5f2...820

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La henne bare gå ut som hun vil. En niåring må lære seg å ta konsekvenser av egne valg. 

Anonymkode: fc39f...cb7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

M in 9-åring bruker utebukse når han skal oppholde seg ute en stund, det krangler han ikke på, for han hater å fryse. :P Men når han bare skal gå til og fra skolen og være ute i friminuttene (ikke utegym, turdag el.l.), så vil han ikke. Da får han velge mellom longs og utebukse og velger longs. Det er uaktuelt å ikke bruke noen av delene. Ser at alle vennene hans bruker utebukse, men der vet jeg jo ikke om det har vært en kamp hjemme først. 😛

Anonymkode: 1d3b0...60b

AnonymBruker
Skrevet

La henne gå ute å fryse. De setter grenser og tester grenser. En 8 åring et stor nok til å ta konsekvensene av å ikke kle nok på meg sånn.

Veldig vanlig. 

Min 8 åring er lik. Men hun har lært. Det var ikke gøy å gå ute i tights i 15 minus 😅 Dette var en hel skoledag så ikke kunne hun leke med de andre heller.

Anonymkode: efa13...1ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også kledd på for mye, gikk rundt hele barndommen og var konstant varm 😛 Barn er aktive, la henne velge hvor mye klær som trengs. Er jo bare å kle på seg mer hvis man fryser.

Anonymkode: aff79...3a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir drama hver gang hun skal ut. Vil ikke ha på ull under den tynne tightsen og vil heller ikke ha på utebukse. Hvor vanlig er dette i den alderen? 

Samme her. Men mitt barn er litt eldre. Jeg har bare gitt opp. Vurderer å beskrive situasjonen for lærer slik at de ikke mistenker dårlig oppfølging hjemmefra. 

Anonymkode: fed1c...0d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil ikke ha på ull

Opplever hun at ullen klør, bruk heller silke.

Anonymkode: 20873...e28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vanlig at jenter er litt fjortis i denne alderen. 

Anonymkode: 83b69...d1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...