AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Hei! Jeg vurderer å studere regnskapsmedarbeider på nett som varer i ca. 1 år? Var det lett å finne jobb? Jeg er i bunn en sykepleier som vil jobbe med noe annet. Alle tips tas imot med stor takk. ps. Jeg vurderer også og ta en annen bachelor eller mastergrad. Men synes det er også vanskelig å finne master i sykepleie hvor jeg må ikke jobbe som sykepleier. Anonymkode: fc1a7...20e 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Nettstudier generelt gir jobb, jeg fikk eks jobb i et departement under mine nettstudier. Det viser gode egenskaper å mestre den type selvstendighet og struktur. Men - jeg vil ikke tro du får jobb med et årsstudie som regnskapsmedarbeider. Ville heller valgt bachelor i økadm med profilering innen regnskap. Alle jeg arbeider med innen regnskap har minimum bachelor Anonymkode: 868b9...4fc 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg vurderer å studere regnskapsmedarbeider på nett som varer i ca. 1 år? Var det lett å finne jobb? Jeg er i bunn en sykepleier som vil jobbe med noe annet. Alle tips tas imot med stor takk. ps. Jeg vurderer også og ta en annen bachelor eller mastergrad. Men synes det er også vanskelig å finne master i sykepleie hvor jeg må ikke jobbe som sykepleier. Anonymkode: fc1a7...20e Sosialstønad i NAV? mye økonomi og kontorjobb Anonymkode: c71a2...012
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Ikke velg slike tullestudier, da velger du heller en videreutdanning, ny bachelor eller en master. Det finnes videreutdanninger og mastere for sykepleiere innenfor økonomi, administrasjon, helseinformatikk, helseledelse etc. Det er bare å gjør research Anonymkode: d4c4e...232 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Det er ikke om det er nettstudier eller ikke som avgjør det. Jeg har nettstudier i regnskap fra BI og hadde fire jobbtilbud før siste eksamen. Men ettårig regnskapsmedarbeider får du neppe jobb med. Gå for bachelor. Anonymkode: d1676...6f9 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Det finnes mange mastere du kan ta som ikke er direkte sykepleierettet. Hva med folkehelsevitenskap, for eksempel? Du vil nok få mest igjen lønnsmessig hvis du tar en master, og det tar også kortere tid enn en ny bachelor. Et årsstudium i regnskap vil neppe gi deg jobb alene. Anonymkode: d6fbf...549
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Da ville jeg heller tatt nor slikt https://uit.no/utdanning/program/711732/okonomi_og_administrasjon_nettbasert_-_bachelor Anonymkode: 8b5b2...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå