AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Etter graviditet og fødsel har det vært totalt krise bak. Gikk til lege, han tok en kikk og satt meg rett opp på operasjon 😭 Han sa at dette kom til å bli smertefullt, så måtte stålsette meg. Noen som har lyst å dele sin erfaring? Hvor vondt snakker vi? Jeg vurderer å be om ren morfin til dagene etterpå 🙈 Anonymkode: 38bd0...0b4
Sansa20 Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg gjennomgikk en slik operasjon for 3 år Siden. Fikk sterke smertestilende med meg hjem. Var mest ekkelt / ubehagelig å gå på do / dusje når du viste at du hadde åpent sår bak som skal gro. Husk å ta nok regulerende middel for magen . Blir vondt å måtte ha hard avføring noen uker 😅 . Lykke til 💕
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Hvorfor må du operere hemeroidene? Jeg har hatt hemeroider etter fødsel i 3 år nå. Har du prøvd å behandle selv? Anonymkode: 3e43a...bda
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor må du operere hemeroidene? Jeg har hatt hemeroider etter fødsel i 3 år nå. Har du prøvd å behandle selv? Anonymkode: 3e43a...bda Hvis det er en grad 4, så må det opereres. Anonymkode: e7fd3...726 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor må du operere hemeroidene? Jeg har hatt hemeroider etter fødsel i 3 år nå. Har du prøvd å behandle selv? Anonymkode: 3e43a...bda Å, går det an å behandle de selv? Det aaante jeg ikke. Synes det virker så himla gøy med operasjon. 🙄 Herregud, for et fjernt svar. Trenger operasjon fordi jeg har store smerter og toalettskålen er full i blod etter dobesøk. Etter dobesøk ligger jeg 5 minutter i fosterstilling på gulvet og gråter av smerte. Anonymkode: 38bd0...0b4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå