AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Hei! Vi har vært gjennom 1pp og i går tok jeg en test «bare for å sjekke». Regnet selvfølgelig med at vi måtte prøve litt lenger😅 først så testen negativ ut, men jeg syntes jeg så vidt kunne se en svak strek. Samboer så ingenting og trodde jeg innbilte meg ting🙈 jeg tok to nye tester i dag morges og synes streken er litt tydeligere i dag. Hva tror dere, er dette en positiv test? Har digital Clear Blue liggende, men tør ikke bruke den enda i fare for at det er for tidlig for utslag. Anonymkode: 6be3e...649
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Hvis du ser en strek så er den positiv ja. Gratulerer❤ Anonymkode: 67bbb...3c7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Ser absolutt positiv ut Anonymkode: 18c3b...3f6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Strek er strek gratulerer ☺️ Anonymkode: ad03c...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 De er jo kjempe positive! Anonymkode: 12021...30c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Du er gravid. To streker betyr alltid at man er gravid, uansett hvor svak streken er. Hvis man har økonomi til det kan man kjøpe flere tester (anbefaler da å bruke strimmeltester) på å følge med på at streken blir sterkere. Sterkere streker er et tegn på at det produseres mer og mer av svangerskapshormonet HCG. De første ukene av svangerskapet dobles mengden HCG hver 2 dag. Håper det er godt nytt for deg at du er gravid! Anonymkode: 1f96d...7b6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Tusen takk for alle svar❤️ fikk bekreftet nå med digital Clear Blue. Takk for gratulasjonene, dette var en hyggelig nyhet❤️ TS Anonymkode: 6be3e...649 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Vi har vært gjennom 1pp og i går tok jeg en test «bare for å sjekke». Regnet selvfølgelig med at vi måtte prøve litt lenger😅 først så testen negativ ut, men jeg syntes jeg så vidt kunne se en svak strek. Samboer så ingenting og trodde jeg innbilte meg ting🙈 jeg tok to nye tester i dag morges og synes streken er litt tydeligere i dag. Hva tror dere, er dette en positiv test? Har digital Clear Blue liggende, men tør ikke bruke den enda i fare for at det er for tidlig for utslag. Anonymkode: 6be3e...649 Ja jeg hadde det samme i starten da jeg ble gravid. Du er nok gravid Anonymkode: c9bbb...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå