AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Har sett flere eksempler på par som bor sammen en stund etter brudd før de finner ut av bosituasjonen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 1485a...e63
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sett flere eksempler på par som bor sammen en stund etter brudd før de finner ut av bosituasjonen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 1485a...e63 Det går inntil en viss tid. Vi gjorde det i 6 mnd før jeg flyttet Anonymkode: bc7af...37b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Med den normale eksen min gikk det helt fint. Vi var akkurat som kompiser. Delte fortsatt seng, sov inntil hverandre og satt i armkroken. Den andre var et mareritt, men han er veldig psykisk syke og ustabil. Anonymkode: 0c9d7...0e0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Min eks var på sin første date to dager etter meklingsmøte på familievernkontoret. Jeg som ville gå, og han greier ikke være alene. Jeg kunne ikke gjort det når han stadig vekk fløy rundt med andre damer, men jeg vet om andre som har bodd sammen en god stund. Anonymkode: a26bb...26a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Vi var gode venner og enige om bruddet, selv om det var trist, og syns det var best for barna å få tid til å omstille seg og sørge (det verste) sammen oss begge. Vi bodde sammen ca halvannen måned, og da var vi veldig klare for å bo hver for oss! Samholdet ble dårligere, det ble litt og litt mer kjekling. Vi ville ikke ikke bli uvenner, men når smidigheten og velvilligheten forsvant så ble det ganske vanskelig syns jeg. Vi leide da en leilighet og byttet på å bo der et halvår, så barna hadde fast plass mens vi var de som flyttet inn og ut. Hadde felles middag på byttedagen. Jeg er veldig glad vi gjorde det slik. Ville blitt masse krangling om vi ikke hadde leid den leiligheten tror jeg, og det er ikke noe bra for barna heller. Vi samarbeider godt i dag og barna har vendt seg til å bo to steder. Anonymkode: e1a89...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Det har fungert dårlig over tid i alle forhold jeg har sett at de har gjort det. En uke og to for å få fikset noe er en ting - måneder har gjort stemningen langt verre enn den trengte bli. Anonymkode: 90d97...151 1
ForsideMateriale Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har sett flere eksempler på par som bor sammen en stund etter brudd før de finner ut av bosituasjonen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 1485a...e63 Det fungerer så lenge ingen begynner å date andre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Bodde sammen med eksen ca to måneder etter at jeg gjorde der slutt. To barn sammen. Måtte vente så lenge på å flytte ut fordi det ikke fantes noen andre steder å bo. Det gikk på et vis, men ble utrolig slitsomt etterhvert, og veldig godt når jeg endelig fikk meg et annet sted å bo. Anonymkode: 181ba...c3f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Bodde et år sammen fordi jeg ikke fikk meg plass å bo. Det året var helt utholdelig og grusomt. Inkl tre barn. En far og en mor som ikke pratet sammen. Anonymkode: e7761...b5f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Takk for svar. Er midt oppi et brudd nå og må si at det går usedvanlig dårlig. Anonymkode: 1485a...e63 1
Million Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Ja, jeg har. Vi bodde sammen i ett år etter at jeg ba om skilsmisse, for sønnens del. På papiret bodde han (eksen) hjemme hos sin mor i et annet fylke, mens vi var "separert" i ett år. Jeg sov på sofaen, han på soverommet. For meg gikk det helt greit. Det plaget meg ikke. Kranglet ikke noe mer eller mindre enn før. Jeg vet ikke hvordan han hadde det i bunn og grunn, men han klarte seg greit. Litt grining fra han i starten, men det gikk over. Jeg visste at han ville komme over det ganske greit, uten for mye kvaler. Etter noen måneder begynte ganske riktig eksen å dra bort mer, noe han aldri har gjort før (nesten venneløs...). Han påsto at han var med "kolleger" eller "folk på jobben", men han nevnte omhyggelig aldri navn eller kjønn på de han omgikkes med. Jeg skjønte jo egentlig fort at det var en ny kvinne med i bildet, og at det var hos henne, og ikke en mannlig kollega, som han overnattet en gang eller to i uka. Jeg sa ingenting, lot han bare holde på, og det var helt greit for meg at han fant seg en ny. De har vært sammen i rundt fem år nå. Godt for han, at han klarte å skaffe seg en ny. Selv har jeg valgt å holde meg helt unna dating. Orker ikke. Endret 9. januar 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 Bodde sammen med eksmannen i 5 mnd da jeg måtte finne et nytt sted å bo til meg og barna. Kjøpte ny bolig og det tar alltid litt tid med utflytting, overtakelse osv. Han var sammen med ei annen hele tiden uten at jeg visste det. Hadde jeg visst det, hadde jeg kastet han ut. Da kunne han bodd hos den nye dama si. Så han behandlet meg regelrett dårlig. Anonymkode: beff5...d18
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Det var utrolig slitsomt, og vi gjorde det bare i tre måneder. Ikke var det et spesielt stygt brudd heller, men det er jo en del følelser i luften akkurat i bruddfasen uansett. Nå kunne vi sikkert delt hus i tre måneder uten at det hadde vært noen krise. Anonymkode: d4877...bf1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 Vi bodde sammen ca tre måneder etter at vi ble enige om å avslutte, og informerte ungene. Stemningen i huset ble egentlig lettere, og vi delte seng og kroppsvæsker som før. Midt i pakking og flyttelass hadde vi sex, og lovet at det var siste gang. Det har vi holdt. Anonymkode: 85dcf...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #15 Skrevet 9. januar 2022 Vi klarte tre dager, og da sov han i kjellerstua. Så nei, ingen erfaring 😅 Anonymkode: f4f2a...955
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 Bodde sammen i 3 måneder mens min nye leilighet ble renovert. Vi hadde vært sammen i 7 år, ingen barn. Gikk fint. Det var rart og sårt, men funket nok greit mye pga turnusen hans hvor han var vekk noen døgn her og der. Endelig flyttedag, og ting ble virkelig for oss begge.. Ble sammen igjen etter to dager.. For et styr. Dobbelt opp av møbler, en ekstra leilighet osv osv 😂 Fortsatt sammen i dag 7 år og 3 barn senere. Anonymkode: 13379...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #17 Skrevet 9. januar 2022 Vi bodde i ett stort hus med utleiedel. Når vi skilte oss byttet vi på å bo i hybelen hver tredje dag i nesten 4 år. Spiste alltid middag sammen og ungene kunne gå opp og ned så mye de ville. Vi sparte opp en del penger på dette og pusset opp så vi fikk en god pris. Ungene har senere sagt at de satte pris på denne løsningen. Anonymkode: 73033...636 2
liljene Skrevet 9. januar 2022 #18 Skrevet 9. januar 2022 Vi bodde sammen i 4 mnd. Anbefales ikke. Sårt for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #19 Skrevet 9. januar 2022 Det fungerte ikke her pga mye sinne og liten vilje til å samarbeide fra hans side. Jeg bor enn så lenge hos mamma med to barn. Heller det enn at hverdagen deres skal bestå av krangling. Anonymkode: 3abcb...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #20 Skrevet 17. januar 2022 Bode sammen i 6år etter brudd. Var venner og det var grunnen til bruddet. 😊 Har 2 barn sammen, gikk fint. Vi hadde dog hvert vårt soverom. Så delte aldri seng etter det ble slutt. Anonymkode: f674d...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå