AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er dame. Har en ff. Ikke holdt på så veldig lenge. I starten spurte han ofte om å møtes. Nå spør han ikke, men når jeg spør iblant sier han ja og vil møtes. Jeg blir litt usikker. Tror dere han egentlig ikke vil treffes mer? Anonymkode: 5b47b...5ab
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Han ser hvert fall bare på deg som sex, siden han aldri kontakter deg mer. Om du føler at du savner ham, så hadde jeg heller sett meg om etter en kjæreste i stedet. Anonymkode: bf243...57a 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Han er jo bare en ff, så spiller det noe rolle egt da hvem som kontakter hvem? Hvis du bekymrer det for det, så kanskje du burde se etter en kjæreste i stedet eller en ff som du ikke bryr deg like mye om. Tror kanskje du legger litt for mye følelser i relasjonen mellom dere. Men hvis jeg skal svare deg, så tipper jeg interessen hans kanskje har dalt litt. Anonymkode: bd0fd...928 5
sicario Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er dame. Har en ff. Ikke holdt på så veldig lenge. I starten spurte han ofte om å møtes. Nå spør han ikke, men når jeg spør iblant sier han ja og vil møtes. Jeg blir litt usikker. Tror dere han egentlig ikke vil treffes mer? Anonymkode: 5b47b...5ab Han vil nok møtes de gangene du spør tenker jeg. Er jo mulig han ikke er veldig opptatt av å ha sex så ofte og rett og slett ikke tenker særlig på det. Men at han liker sex og gjerne blir med når du tar initiativet og spør. Er litt sånn selv. Nedprioriterer sex for veldig mye annet. Tenker ikke ofte på det og tar da følgelig sjelden initiativ til det. Blir allikevel med når partner tar initiativ da jeg jo liker å ha sex 🤷🏼♂️
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 TS her. Jeg ser kun på han som en ff og ønsker ikke noe mer. Bare synes det er litt ekkelt at jeg må ta kontakt hver gang i tilfelle han egentlig ikke har så lyst å treffes. Anonymkode: 5b47b...5ab
Gjest ABM Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Jeg ser kun på han som en ff og ønsker ikke noe mer. Bare synes det er litt ekkelt at jeg må ta kontakt hver gang i tilfelle han egentlig ikke har så lyst å treffes. Anonymkode: 5b47b...5ab Bare spør ham hvorfor det er slik.!.?. Skjønner egentlig ikke problemet? Du vil ha sex..så spør du og han kommer og feier over deg..Hadde det vært bedre om han hadde maset 10 ggr i uka og du ikke var gira i 9 av de?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Jeg ser kun på han som en ff og ønsker ikke noe mer. Bare synes det er litt ekkelt at jeg må ta kontakt hver gang i tilfelle han egentlig ikke har så lyst å treffes. Anonymkode: 5b47b...5ab Du virker å være ensom Anonymkode: 90742...e2a 3
GrønnNellik68 Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du virker å være ensom Anonymkode: 90742...e2a Ikke noe negativt i det. Ikke alle er velsignet med ett stort nettverk så kanskje da er en ff det nærmeste du kommer en venn. En må gjøre det beste ut av den situasjonen de er i. Og skjønner at er man ensom nok blir en ff bra nok bare for å få litt kroppskontakt. Kanskje har ts søkt etter kjæreste og gitt opp og gått for det som er nest best en ff. Eller så er valget ingenting. ER ikke så enkelt som alle skal ha det til å bare gå ut å finne seg en kjæreste. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Han har flere ff og du er ikke førstepri. Anonymkode: dc13d...657 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Sa du nei en del ganger når han spurte? Har en ff som aldri sa ja når jeg spurte, så nå gidder jeg ikke ta initiativ mer.. Anonymkode: 63b7b...902
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 En god måte å få bedre mental helse på er å bare dele kroppen sin med folk som respekterer deg. Å bli begjært er ikke det samme som å bli respektert. Anonymkode: 9ea7d...eee 1
Gjest Warrior Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 Aner ikke. Virker litt rart at bare du må spør. Her spør både jeg og ff’ene. Hadde syntes det var rart hvis bare jeg skulle spør hele tiden. Er han redd for å virke masete? Kanskje han ikke trenger så mye sex og synes det er nok de gangene du spør? Nei ikke vet jeg. Kan bare han svare på
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Jeg hadde det på samme måte med min ff. I starten var han mer på og viste det, men nå er det kun jeg som må ta kontakt og det føles ikke bra. Han sier ja, men interessen er nok ikke som før fra hans side. Det vises også på initiativtakingen til sex. Før kledde han av meg og var veldig engasjert. Nå kommer klærne mest av som et gammelt ektepar som skal legge seg. Det er ganske demotiverende å være den som tar initiativ hver gang og i tillegg se at han knapt gidder gjøre en ordentlig innsats. Anonymkode: 5c6a1...262 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 ABM skrev (1 time siden): Bare spør ham hvorfor det er slik.!.?. Skjønner egentlig ikke problemet? Du vil ha sex..så spør du og han kommer og feier over deg..Hadde det vært bedre om han hadde maset 10 ggr i uka og du ikke var gira i 9 av de? Mest sannsynlig får hun ikke et ærlig svar om hun spør. Å de fleste kvinner liker å føle seg ønsket. Derfor er det et problem at hun alltid må være den som spør først. Anonymkode: 5c6a1...262 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #15 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han ser hvert fall bare på deg som sex, siden han aldri kontakter deg mer. Om du føler at du savner ham, så hadde jeg heller sett meg om etter en kjæreste i stedet. Anonymkode: bf243...57a Det er ff, er ikke det innlysende? Anonymkode: e0d40...3ca
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: TS her. Jeg ser kun på han som en ff og ønsker ikke noe mer. Bare synes det er litt ekkelt at jeg må ta kontakt hver gang i tilfelle han egentlig ikke har så lyst å treffes. Anonymkode: 5b47b...5ab Om han ikke har lyst å treffes sier han nei. Men han har ikke lyst nok til at han selv tar initiativ. Så dette er jo noen som har andre valg enn deg, og tar imot sex fra deg når han gidder eller ikke har noen bedre å ligge med. Anonymkode: 43268...c39
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #17 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mest sannsynlig får hun ikke et ærlig svar om hun spør. Å de fleste kvinner liker å føle seg ønsket. Derfor er det et problem at hun alltid må være den som spør først. Anonymkode: 5c6a1...262 Jada, vi vet dere er slitsomme, trenger ikke påpeke det. Anonymkode: e0d40...3ca
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #18 Skrevet 9. januar 2022 Når du forventer at han også skal spørre så sier det meg du har fått følelser for han. Anonymkode: 90742...e2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #19 Skrevet 9. januar 2022 Dessuten kan det være han opplever du holder en så høy liga i skjønnhet, at han hele tiden blir sjokkert at spør han. Samt han i vegrer å spørre deg fordi han regner du kan bare peke ut akkurat hvilke mann du ønsker. Anonymkode: 90742...e2a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #20 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde det på samme måte med min ff. I starten var han mer på og viste det, men nå er det kun jeg som må ta kontakt og det føles ikke bra. Han sier ja, men interessen er nok ikke som før fra hans side. Det vises også på initiativtakingen til sex. Før kledde han av meg og var veldig engasjert. Nå kommer klærne mest av som et gammelt ektepar som skal legge seg. Det er ganske demotiverende å være den som tar initiativ hver gang og i tillegg se at han knapt gidder gjøre en ordentlig innsats. Anonymkode: 5c6a1...262 Hvorfor gidder du da? Få deg heller en ny FF, hele poenget med FF er vel sjukt digg sex. Kjedelig vaniljesex kan man få i hvilket som helst ekteskap hvor alle irritasjoner og plikter kommer i tillegg. Anonymkode: bf243...57a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå