AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Del Skrevet 9. januar 2022 Jeg er veldig mørkredd og tenker fort at det verst tenkelige kan skje med meg når jeg ferdes alene etter det er blitt mørkt. I kveld har kjæresten planer og etter å ha vært opp på hverandre ganske lenge nå kjenner jeg at det hadde vært deilig med en litt lengre kveldstur. Jeg vet om en plass hvor det er fint og lett å gå, litt avsidesliggende til og litt mangel på lys(men nettopp dette jeg føler jeg hadde hatt godt av å utfordre meg selv på)🤷♀️ Har selvfølgelig alltid telefonen med meg og hodelykt. Hva tenker dere? Smart eller dritt dårlig ide? Bor ikke i stor by, bor litt ut på bygda. Anonymkode: 56d08...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Del Skrevet 9. januar 2022 Eeeeh… ja, dette var jo litt merkelig. Føler du deg trygg, så gjør det. Kanskje du kan låne med deg en hund? 😊 Anonymkode: 5a1d6...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eeeeh… ja, dette var jo litt merkelig. Føler du deg trygg, så gjør det. Kanskje du kan låne med deg en hund? 😊 Anonymkode: 5a1d6...33f Det stopper meg veldig fra å gå turer alene etter det er blitt mørkt, så føler jeg bare må kaste meg litt ut i det.😅🤷♀️ ja, muligheter for det.. Anonymkode: 56d08...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Del Skrevet 9. januar 2022 Det kommer til å gå helt fint! Vi er (hundre)tusenvis som går tur hver kveld i mørket her i Norge, og risikoen for at noe alvorlig vil skje (en søndags kveld) er veldig liten. Si ifra til noen du kjenner godt om at du går, ca hvor du går og at du gir beskjed om når du kommer tilbake, så kan du føle deg trygg på at noen leter etter deg på riktig sted hvis du skulle falle og slå deg (som er omtrent den eneste risikoen). God tur, har planer om en tur selv i mørket i kveld. 😊 Anonymkode: 1c7cc...9f0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kommer til å gå helt fint! Vi er (hundre)tusenvis som går tur hver kveld i mørket her i Norge, og risikoen for at noe alvorlig vil skje (en søndags kveld) er veldig liten. Si ifra til noen du kjenner godt om at du går, ca hvor du går og at du gir beskjed om når du kommer tilbake, så kan du føle deg trygg på at noen leter etter deg på riktig sted hvis du skulle falle og slå deg (som er omtrent den eneste risikoen). God tur, har planer om en tur selv i mørket i kveld. 😊 Anonymkode: 1c7cc...9f0 Godt å ha i bakhodet👍🏻 Takk det samme😀 Anonymkode: 56d08...e1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå