AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har en gymball jeg liker å bruke for bekkenet. Hopper litt opp og ned, sidelengs osv. Men idag stikker det heeeelt nederst i magen når jeg gjør det. Burde jeg kanskje droppe den ballen? Eller er det ikke noe farlig? Skal spørre jordmor på tirsdag☺️Redd for å skade babyen.. Anonymkode: f49f7...805
Luckiness Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Hvor langt er du på vei? Kan være bekkenproblemer du kjenner. En del kjenner smerte over symfysen ved bekkenløsning feks. Og så kan jo baby ha snudd seg på en måte som gjør at det rett og slett presser mer på i den stillingen du sitter i. Ville gjerne forsøkt å unngått å sittet i en stilling som gjør at du får vondt. Er det bare litt småubehagelig er det gjerne ok. Men ikke press deg.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Luckiness skrev (53 minutter siden): Hvor langt er du på vei? Kan være bekkenproblemer du kjenner. En del kjenner smerte over symfysen ved bekkenløsning feks. Og så kan jo baby ha snudd seg på en måte som gjør at det rett og slett presser mer på i den stillingen du sitter i. Ville gjerne forsøkt å unngått å sittet i en stilling som gjør at du får vondt. Er det bare litt småubehagelig er det gjerne ok. Men ikke press deg. 37 uker. Hatt bekkenproblemer siden uke 19.. er ikke slik tror jeg Anonymkode: f49f7...805
Luckiness Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 37 uker. Hatt bekkenproblemer siden uke 19.. er ikke slik tror jeg Anonymkode: f49f7...805 Da er det gjerne bare babyen som har snudd seg så noe presser på gjerne☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Du tror dette kan skade fosteret? Hjelpes. Best du pakker inn hele deg i bobleplast, og hele ungen da den kommer ut Anonymkode: 0eda9...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå