Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang baby rører seg, eller dytter på livmora/babyen så begynner det å lekke av puppene mine😅 har 4 uker til termin, og synes dette var veldig rart. Noen flere? 

Anonymkode: 98276...142

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lakk fra brystene fra uke 18 med første.

Anonymkode: b8a20...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: c486e...156

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å lekke i femte måned…avhengig av innlegg. Under selve fødselen rant det masse. Luksusproblem…var melkedonor med førstemann. Med andremann var det helt annerledes og amminga var krevende.

Anonymkode: 41482...bde

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Ja, måtte bruke ammeinnlegg ganske tidlig i svangerskapet. Hadde mye melk etter fødsel også, så fullammet uten problem. Du får se på det som et godt tegn - hvis du vil amme da :)

Skrevet

Tror jeg var rundt uke 20 da mine begynte å lekke morsmelk. En dråpe her og en dråpe der i starten, men måtte begynne med ammeinnlegg, så jeg ikke fikk våte gensere og bluser foran når jeg var på jobben.

Kan ikke huske jeg la merke til at det var noen forbindelse med babyens bevegelser. 

Etter fødselen derimot, var det en klar forbindelse til barnegråt. Hørte jeg et barn (trengte ikke være min baby) gråte, så skrudde melkekranene seg på med en gang.  

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) fint å vite at det er normalt. Vil amme, så håper det er positivt. Melka har begynt å bli hvit og ikke så gjennomsiktig nå. Samtidig som den er gul. :) Men blir ofte våte flekker i BH-en, eller hvis jeg sover uten bh 

Anonymkode: 98276...142

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik gjennom tredje trimester i første svangerskap. Og i andre svangerskap så jeg ikke noe tegn til råmelk før etter at babyen var født. Jeg aner ikke hvorfor det var sånn forskjell. 

Men i tilfelle noen leser, ikke ser tegn til melk og blir bekymret for at det kan være et dårlig tegn for oppstart av amming, kan jeg i hvert fall si at min (svært begrensede, men dog) erfaring er at det ikke har noe å si. Jeg fikk melk raskt etter fødsel og ammingen var relativt problemfri begge ganger. 

Anonymkode: 532ba...4ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...