Gå til innhold

Hva skal dere barnefamilier i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barna begynner å bli større og vi vurderer å reise til en storby i sommer, som København, Helsinki, Stockholm eller noe i den gata, men vi er så usikre pga koronasituasjonen. 

vi har sjekket litr utleie av hytter her i Norge, men det er jo så svindyrt. 

Hvor skal dere i sommer? 

Anonymkode: 22287...74c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi drar på rundtur med campingvogna.

Anonymkode: 365f0...d1d

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal en uke på hytta og vurderer å kjøre en tur ned til Oslo for å besøke familie og venner hvis det blir slik at situasjonen tillater det. Kanskje Kiel-ferga tur retur om det lar seg gjøre.

Anonymkode: 987ae...84d

AnonymBruker
Skrevet

Til et varmt sted med strand dersom corona-tiltakene tillater det.

Ellers hjemme og kose oss. Kaster ikke bort penger på ferie andre steder i Norge. Kan ikke tenke meg noe mindre avslappende enn å sitte på en jævla hytte i striregn i Norge.

Anonymkode: 7b924...2e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leid oss hus ved stranda og ved dyreparken. 

Anonymkode: 67a10...2a1

AnonymBruker
Skrevet

Feire bursdagen til svigerinne i Spania og bursdag til bestemor i Frankrike med hele storfamilien. 

Anonymkode: fe099...3ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Til et varmt sted med strand dersom corona-tiltakene tillater det.

Ellers hjemme og kose oss. Kaster ikke bort penger på ferie andre steder i Norge. Kan ikke tenke meg noe mindre avslappende enn å sitte på en jævla hytte i striregn i Norge.

Anonymkode: 7b924...2e7

Haha vi hadde 28 varmegrader i fjor da vi var på hytta, og har stooor sandstrand med skikkelig sydensand like nedenfor 😄 så i fjor var det virkelig sydenstemning, savnet det nesten ikke. Men klart, fjellvann er jo ikke akkurat varmt 😂 håper på finvær, men veldig enig i at jeg savner å reise til syden. Det er noe helt annet, og å treffe på godværsukene her i Norge er sjeldent. For oss blir det ikke i år, men kanskje året etter. Veldig misunnelig, god tur! 😄🙏🏻

Anonymkode: 987ae...84d

• Liker 1
Skrevet

Drømmer om en tur til Frankrike når det kan gå an å reise igjen, men hvis det ikke er aktuelt til sommeren igjen, tenker vi en liten tur til Danmark eller Tyskland til et barnevennlig sted, og ellers bare slappe av hjemme og i båten.

AnonymBruker
Skrevet

En uke standard sydenferie med barna og eksen, resten av ferien i Norge - noe hjemme i byen og noe hos familie på landet. Barna er i barneskolealder.

Jeg drømmer om mer avansert utenlandsferie vinteren 2023, men tør ikke satse på det ennå. Jeg blir så skuffet om koronatiltakene tuller det til igjen. En avlyst tur til sydenøy kan jeg leve godt med. 

Anonymkode: c96a3...e77

AnonymBruker
Skrevet

Ferien i år blir Oslo og Norway cup. Hvis den blir avlyst så blir det ferie i Oslo uansett 

Anonymkode: 3f500...a60

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men vi blir i Norge. 

Anonymkode: 49910...fc0

AnonymBruker
Skrevet

Vi har leid hytte her i Norge, gleder meg. Har ikke vært på utenlandsreiser med barna på 10 år, jeg elsker Norge 😁

Anonymkode: bfef6...e07

Skrevet

Vi er heldige, og har besteforeldrene mine som bor bare en kort togtur unna. Så blir nok til at jeg og minsten er der en tur i sommer. Kanskje til og med hele gjengen hvis vi får mulugheten til det. Ellers blir det nok mest hjemmeseire på oss i sommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...