Gå til innhold

Leppepomade uten mineralolje synes jeg ikke holder lenge på leppene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leppepomader uten mineraloljer synes jeg ikke holder særlig lenge på leppene. Jeg må påføre oftere når jeg bruker leppepomader uten mineralolje. Min favoritt Savex som inneholder bl.a petrolatum trenger jeg ikke påføre ofte i det hele tatt.

Flere som har den erfaringen? Hvilken leppepomade er din favoritt?

Anonymkode: 7bda3...d29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke mye mineralolje i Lypsyl? Den synes jeg er noe drit. Ligger som et tynt vokslag oppå leppene og spises bort med en gang. 

Selv liker jeg LP3 (rød ring), men den er blitt så vanskelig å finne så ender opp med Labello eller SebaMed. Kjøper kun på apotek.

Anonymkode: 396be...7ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det ikke mye mineralolje i Lypsyl? Den synes jeg er noe drit. Ligger som et tynt vokslag oppå leppene og spises bort med en gang. 

Selv liker jeg LP3 (rød ring), men den er blitt så vanskelig å finne så ender opp med Labello eller SebaMed. Kjøper kun på apotek.

Jo, det er mineralolje i flere av Lypsylene (jeg kjenner ikke til om alle variantene har det), men det er også mineralolje i LP3 leppepomaden :) Så da er det vel sammensetningen i LP3 du liker bedre enn Lypsyl. Er ikke sånn at jeg heller liker alle leppepomader med mineralolje, det kommer an på den totale pakka.

Carmex har også mineralolje og den holder også lenge på leppene synes jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 9.57):

PL3 fant jeg igjen hos Spar Kjøp, ellers hamstrer jeg Piz Buin sin når det er tilbud! 

Anonymkode: d7390...381

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

PL3 fant jeg igjen hos Spar Kjøp, ellers hamstrer jeg Piz Buin sin når det er tilbud! 

Anonymkode: d7390...381

Vita har den også, til info https://www.vita.no/pl3/pl-3-leppepomade

Skrevet

Elizabeth arden eight hour cream, the original.

Screenshot_20220110-214234_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Burt's bees original byttet jeg til når jeg ikke ville bruke Lypsyl lenger. (Pga mineralsolje)

Anonymkode: 118c8...14b

Skrevet

Fresh Rose petal-soft Lip Cream. Lukter rose og :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...