AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Leppepomader uten mineraloljer synes jeg ikke holder særlig lenge på leppene. Jeg må påføre oftere når jeg bruker leppepomader uten mineralolje. Min favoritt Savex som inneholder bl.a petrolatum trenger jeg ikke påføre ofte i det hele tatt. Flere som har den erfaringen? Hvilken leppepomade er din favoritt? Anonymkode: 7bda3...d29
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Er det ikke mye mineralolje i Lypsyl? Den synes jeg er noe drit. Ligger som et tynt vokslag oppå leppene og spises bort med en gang. Selv liker jeg LP3 (rød ring), men den er blitt så vanskelig å finne så ender opp med Labello eller SebaMed. Kjøper kun på apotek. Anonymkode: 396be...7ee
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det ikke mye mineralolje i Lypsyl? Den synes jeg er noe drit. Ligger som et tynt vokslag oppå leppene og spises bort med en gang. Selv liker jeg LP3 (rød ring), men den er blitt så vanskelig å finne så ender opp med Labello eller SebaMed. Kjøper kun på apotek. Anonymkode: 396be...7ee Jo, det er mineralolje i flere av Lypsylene (jeg kjenner ikke til om alle variantene har det), men det er også mineralolje i LP3 leppepomaden Så da er det vel sammensetningen i LP3 du liker bedre enn Lypsyl. Er ikke sånn at jeg heller liker alle leppepomader med mineralolje, det kommer an på den totale pakka. Carmex har også mineralolje og den holder også lenge på leppene synes jeg. Anonymkode: 7bda3...d29
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 9.57): Er det ikke mye mineralolje i Lypsyl? Den synes jeg er noe drit. Ligger som et tynt vokslag oppå leppene og spises bort med en gang. Selv liker jeg LP3 (rød ring), men den er blitt så vanskelig å finne så ender opp med Labello eller SebaMed. Kjøper kun på apotek. Anonymkode: 396be...7ee PL3 fant jeg igjen hos Spar Kjøp, ellers hamstrer jeg Piz Buin sin når det er tilbud! Anonymkode: d7390...381
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): PL3 fant jeg igjen hos Spar Kjøp, ellers hamstrer jeg Piz Buin sin når det er tilbud! Anonymkode: d7390...381 Vita har den også, til info https://www.vita.no/pl3/pl-3-leppepomade Anonymkode: 7bda3...d29
flusa Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Elizabeth arden eight hour cream, the original.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 Burt's bees original byttet jeg til når jeg ikke ville bruke Lypsyl lenger. (Pga mineralsolje) Anonymkode: 118c8...14b
Peanut Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 Fresh Rose petal-soft Lip Cream. Lukter rose og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå