AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Har hatt forgiftning før. dro opp på føden på fredag efta fordi jeg følte meg veldig dårlig. Hadde da ok blodtrykk, men +2 på proteiner. skal tilbake på føden nå etterpå for å følge opp den urinprøven og få tatt nytt bt… er dette noe jeg egentlig bør være bekymret for? Og er det noen som evt har noen «solskinnshistorie»? Er 36 uker, så er jo ikke KRISE.. men jeg er ikke helt klar for at lille skal komme enda i såfall. Anonymkode: 39a1d...3d9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Kan hende det er forurensing i prøven, så ville ikke tatt sorgen helt på forskudd enda. Jeg hadde høyt blodtrykk og 3+ på to forskjellige prøver med noen timers mellomrom, men ultralyd viste at baby hadde det fint. Jeg gikk flere ganger i uken til jordmor for kontroll, og var stadig på føden for sjekk av baby. Men jeg gikk til termin, fødsel startet av seg selv på termin. Anonymkode: e0370...db2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Forbigående og ufarlig +2 på prot her rundt uke 30 kan være utflod/forurensning. Anonymkode: 5a8cc...402
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Sikkert fullt i utflod. Anonymkode: 57965...9ea
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Hadde +2-3 heile veien vi testa, var nok forureining. Gjekk 10 dager over termin, før eg blei satt i gang, så alt var i skjønnaste orden. Anonymkode: dbc67...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå