Hannah80 Skrevet 9. januar 2022 #21 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må jo være Niles som gjør det😂 Anonymkode: 26604...5ab Hehe, ja:) Hadde ikke blitt overrasket, siden han er homofil utenfor TV-skjermen. Nå skal han vel bli det på skjermen også😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. august 2023 #22 Del Skrevet 22. august 2023 Ikke lenge til nå https://deadline.com/2023/08/frasier-premiere-date-amp-theme-song-first-look-images-1235524576/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #23 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg ELSKER Frasier. En av mine favorittserier, men reboot uten Martin og Niles….? Det er ikke Frasier. Og dere som har sett traileren vet at det blir en ny woke shit, så nei takk. Anonymkode: a7464...f9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #24 Del Skrevet 31. august 2023 Tipper det blir som and just like that, hvor alle hovedpersonene får en ny bestevenn som er farget. Dette er fremstilt som om de får en ny håndveske. De er bare med for syns skyld og som woke kulisse for de hvite rike hovedpersonene. Anonymkode: d44ce...25b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #25 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 9.38): Jeg ELSKER Frasier. En av mine favorittserier, men reboot uten Martin og Niles….? Det er ikke Frasier. Og dere som har sett traileren vet at det blir en ny woke shit, så nei takk. Anonymkode: a7464...f9a Traileren består jo bare av introen så hvordan kan du vite om det blir noe "woke shit"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #26 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tipper det blir som and just like that, hvor alle hovedpersonene får en ny bestevenn som er farget. Dette er fremstilt som om de får en ny håndveske. De er bare med for syns skyld og som woke kulisse for de hvite rike hovedpersonene. Anonymkode: d44ce...25b Jeg tror det kommer til å bli bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Msramkins Skrevet 1. september 2023 #27 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 9.38): Jeg ELSKER Frasier. En av mine favorittserier, men reboot uten Martin og Niles….? Det er ikke Frasier. Og dere som har sett traileren vet at det blir en ny woke shit, så nei takk. Anonymkode: a7464...f9a At Martin har gått bort tenker jeg er naturlig, men skal ikke Niles og Daphne være med? Nå ble jeg litt skuffet - har gledet meg til dette… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #28 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg er veldig skeptisk til sånt. Hvilke show har klart en så lang pause og kommet sterkt tilbake? Jeg kommer ikke på noen. Men skal gi det en sjanse. Har sett absolutt alle episodene av både Cheers og Frasier. Anonymkode: d0e74...ff3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september 2023 #29 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er veldig skeptisk til sånt. Hvilke show har klart en så lang pause og kommet sterkt tilbake? Jeg kommer ikke på noen. Men skal gi det en sjanse. Har sett absolutt alle episodene av både Cheers og Frasier. Anonymkode: d0e74...ff3 Den nye Roseanne serien har klart seg bra da, den uten henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #30 Del Skrevet 1. september 2023 Msramkins skrev (3 timer siden): At Martin har gått bort tenker jeg er naturlig, men skal ikke Niles og Daphne være med? Nå ble jeg litt skuffet - har gledet meg til dette… Vet ikke med Daphne, men Niles er ikke med 😢 Anonymkode: a7464...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Msramkins Skrevet 1. september 2023 #31 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet ikke med Daphne, men Niles er ikke med 😢 Anonymkode: a7464...f9a Likte nesten Niles best av alle.. Litt rart vel dersom Daphne ( og evt barnet deres) skal være med ute Niles… I mitt hodet skal de være lykkelig gift fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. september 2023 #32 Del Skrevet 1. september 2023 Hvorfor er ikke min yndlingskarakter NILES med i "fortsettelsen"? Sa han nei til rollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #33 Del Skrevet 1. september 2023 1 hour ago, Million said: Hvorfor er ikke min yndlingskarakter NILES med i "fortsettelsen"? Sa han nei til rollen? David Hyde Pierce had been approached to reprise his role as Frasier's brother Niles,but it was later reported that he had declined and that the other actors from the original series were also either not returning or unlikely to return. https://en.wikipedia.org/wiki/Frasier_(2023_TV_series)#Main Anonymkode: 2f625...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. september 2023 #34 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): David Hyde Pierce had been approached to reprise his role as Frasier's brother Niles,but it was later reported that he had declined and that the other actors from the original series were also either not returning or unlikely to return. https://en.wikipedia.org/wiki/Frasier_(2023_TV_series)#Main Anonymkode: 2f625...670 Ja vel. Takk for svar. Da kommer nok ikke jeg til å gidde og se denne rebooten. Ikke er "Martin Crane" med, og ikke "Niles Crane" heller. Blir liksom ikke verdt å se lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september 2023 #35 Del Skrevet 1. september 2023 Million skrev (1 time siden): Ja vel. Takk for svar. Da kommer nok ikke jeg til å gidde og se denne rebooten. Ikke er "Martin Crane" med, og ikke "Niles Crane" heller. Blir liksom ikke verdt å se lenger. Roz og Lilith returnerer da og så sønnen til Frasier som også var med i original serien men med en annen skuespiller da. Jeg skal gi serien en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. september 2023 #36 Del Skrevet 1. september 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Roz og Lilith returnerer da og så sønnen til Frasier som også var med i original serien men med en annen skuespiller da. Jeg skal gi serien en sjanse. Går den rett på dvd/blu ray, tror du? Eller er det tv først, i USA? Hvem vet når den kommer her da. Jeg har begrenset med strømmetjenester, men noen har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #37 Del Skrevet 1. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Roz og Lilith returnerer da og så sønnen til Frasier som også var med i original serien men med en annen skuespiller da. Jeg skal gi serien en sjanse. Roz og Lilith som i Roz og Lilith eller den nye woke versjonen av dem? 😂 Anonymkode: a7464...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 1. september 2023 #38 Del Skrevet 1. september 2023 Eg skal sjekke ut i alle fall, men redd for å bli skuffa 😅 Å håpe at Martin er med blir like rart som å håpe at Eddie er med? 🙈 Ganske naturleg at han ikkje lenger er her når han skulle vere bra gamal i serien for 30 år sidan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #39 Del Skrevet 1. september 2023 Paramount + er ikke tilgjengelig i Norge, så what to do? Anonymkode: a7464...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september 2023 #40 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Roz og Lilith som i Roz og Lilith eller den nye woke versjonen av dem? 😂 Anonymkode: a7464...f9a Det vet jeg ingenting om, vet bare at de skal dukke opp igjen. Kanskje de får med Daphne i en eventuell sesong 2 siden Jane Leeves er ferdig i The Resident. RockyRose skrev (1 time siden): Eg skal sjekke ut i alle fall, men redd for å bli skuffa 😅 Å håpe at Martin er med blir like rart som å håpe at Eddie er med? 🙈 Ganske naturleg at han ikkje lenger er her når han skulle vere bra gamal i serien for 30 år sidan! Jeg er glad de ikke re-castet Martin. AnonymBruker skrev (1 time siden): Paramount + er ikke tilgjengelig i Norge, så what to do? Anonymkode: a7464...f9a Kommer vel på noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå