AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Hei Jeg har vært sammen med min partner i 7 måneder. Min partner har en svært spesiell relasjon til sin eks. De er bestevenner. Dette har vært et tema tidlig i vår relasjon og jeg har vært helt for at de har et godt vennskap da de har et barn sammen. Jeg har også tatt initiativ til at vi alle er venner, i og med at jeg også vil få en relasjon til deres barn. Dette uten at jeg har fått tatt del i deres vennskap. Tidlig i forholdet dukket det opp situasjoner som ble vanskelige. Eksempelvis ringer hennes eks kl 07:15 en dag vi har fri sammen og spør om hun kan kjøres til legen. Min partner hopper opp (vi har drukket vin til kl 04:30 kvelden før og det er min partner vel vitende om). Likevel slipper han alt som er i hendene for å kjøre eksen til legen. Videre har han unnlatt å fortelle meg om episoder hvor også denne eksen har deltatt. Han kunne eksempelvis si at han var på fjelltur med broren sin og i ettertid la eksen ut bilder på Facebook hvor det viste seg at hun også var med. Dette uten at min partner nevnte noe om dette til meg, men nevnte kun at det var han og sin bror. Jeg har også vært initiativtaker til kontakt med eksen til min partner sammen med barnet eller alene, uten at dette har skjedd da hun ikke ønsker å møte meg. så.. i sommer skulle min partner til sitt hjemsted sammen med sitt barn. Alene, ble jeg fortalt. Det viste seg at hun hadde med seg sin eks dit også, uten å fortelle det til meg. jeg fikk etter hvert nyss i dette og spurte om de også hadde sovet i samme seng. Han sa nei og sa at eksen hadde sovet på hennes brors rom. I jula var jeg med hjem til hennes hjemsted og hans far stilte spørsmål ved hvor hans sønn skulle sove da han alltid var vant til å sove med min partner og eksen. Jeg konfronterte min partner og det viste seg at de også hadde sovet sammen på turen de var på i sommer. Løgn rett i trynet rett og slett. Har sagt til partneren min at jeg ikke orker mer av forholdet da jeg ikke kan stole på han mer. Er likevel glad i han, og tror egentlig ikke at han er en typisk løgner. Blir veldig usikker på om jeg overreagerer her? Setter pris på alle innspill. Anonymkode: 83ce0...709
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Greit at barnet kommer først. Men ikke eksen. jeg personlig ville gått ut av relasjonen. Du er jo bare en på si omtrent i de sitt forhold. Anonymkode: 8caec...b01 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Han her er jo tydelig ikke ærlig med deg. Han har jo til og med løyet til deg. Så klart kommer barnet først, men her spiller ikke kjæresten din på lag med deg og han er uærlig. Jeg ville definitivt takket for meg, uten tvil. Jeg er sikker på at du får det bedre uten dette. Anonymkode: efa5b...1d7 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Den eneste måten det kunne funket for meg at kjæresten min var så god venn med eksen sin var om han var helt ærlig om alt. Så det der hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 1ff75...412 2
Whistler Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): ............. Er likevel glad i han, og tror egentlig ikke at han er en typisk løgner. Blir veldig usikker på om jeg overreagerer her? Setter pris på alle innspill. Anonymkode: 83ce0...709 Av det du forteller om det du har funnet ut ved tilfeldigheter er det overveiende sannsynlig at han er en typisk løgner. Du overreagerer ikke, og det kommer heller ikke til å endre seg i overskuelig fremtid. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Dette var rart å lese, at det går an. Her vil jeg tro at de to er på god vei til å bli et par igjen, og at det kun er et tidsspørsmål før du får vite det. Veldig dårlig gjort overfor deg ikke å spille med åpne kort. Anonymkode: 52556...d51 2
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han her er jo tydelig ikke ærlig med deg. Han har jo til og med løyet til deg. Så klart kommer barnet først, men her spiller ikke kjæresten din på lag med deg og han er uærlig. Jeg ville definitivt takket for meg, uten tvil. Jeg er sikker på at du får det bedre uten dette. Anonymkode: efa5b...1d7 Enig! Han lyver til deg ts! For å skjule forholdet han fremdeles har med eksen sin..
Cornix Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Hvordan ble det med vennskapet? Kom du nærmere henne, eller er det kun ham som møter henne? Kanskje han sier du "bare" er en venninne. Eller vet hun at dere er et par? Høres ut som han har uavklarte følelser for ex, og en du ikke kan satse 100% på. 2
Luckie Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Selvfølgelig er han en løgner. Han juger jo om alt. Og du lar han holde på.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Man drasser ikke på x’en sin uansett om de har barn sammen eller ikke. Han setter jo sin x fremfor deg. Hun vil ikke møte deg? Hun jobber godt i kulissene for å ødlegge for dere. Hun er med typen din mest mulig, han biter på. Hun kontrollerer han, hun nyter det. Be den jævla tøffelhelten sette foten ned, eller gå! Anonymkode: bb9f6...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå