IncaTinca Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Hei! Er det noen som har tatt denne utdannelsen fra BI e.l som har en milepæl-jobb og fortsatt jakter drømmejobben i 2022 ? For det gjør jeg!! Hvilke stillinger søker dere på ? Kjenner jeg angrer fælt på utdannelsen jeg tok den tiden i 2011. Den er så bred og den tar meg ikke smertefritt dit jeg vil. Jeg har lenge hatt lyst å jobbe som karriereveileder / rekrutteringskonsulent for NAV eller Personalhuset, Manpower, Express Rekruttering... men virkelig ikke lett å komme inn..
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Vil bare si lykke til med jobbsøking! Skjønner du angrer på utdannelsen om du ikke får de stillingene du vil ha 😒 Kanskje du kan ta noe fag/kurs som gjør deg mer attraktiv som rekrutterer? Jeg tok selv en master i markedsføring, men jeg gav opp fagfeltet etter lite jobbnapp. Tok ny utdannelse. Anonymkode: 8e897...590
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Jeg kjenner en som tok utdannelsen og det tok noen år før hen fikk jobb i sitt felt. Tror dog ikke markedsføring er korrekt utdannelse for å jobbe som rekrutterer. Kanskje du bør ta noe etterutdanning. Anonymkode: 54989...09a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Om det er karriereveileder/rekrutterer du ønsker å bli, så er vel kanskje HR en mer riktig retning? 🧐 Anonymkode: 17f61...ad5
IncaTinca Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2022 Nei. Min utdannelse kan gi jobb innen rekruttering og, har jo hatt fagområder innen det og. Så jeg tar ikke ekstra fag nå, hvis det ikke garanterer jobb. Ved siden av jobb, går fint. Jeg vil høre fra de som også søker jobb idag jeg, .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå