Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke
Det er lov å klage over vondter. Jeg blir bare så glad når ting ordner seg for folk.

Ja, de må jo bare være overlykkelige nå!

Nå har du snart 100 sider.  :overrasket:

:overrasket:

Nå har jeg vært ute og gått i over en halvtime, og bekkenet mitt protesterte villt! Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

21 dager til termin i dag. Bare tre små uker!

Vet ikke helt om jeg orker å gå tur i dag. Hadde så vondt i går at jeg tror jeg skal ta det litt roligere. Men så er det jo så deilig vær!

Syns det går litt greiere å sove nå, og er ikke oppe fullt så mange ganger på natta. Deilig! Det er jo fortsatt vanskelig å snu seg, men jeg syns jeg sover rimelig godt. Det skal bli så godt å kunne ligge på magen igjen!!!!

Savner også å kunne spise det jeg vil uten å få så forferdelig halsbrann, ha normal kvisefri hud :sur: , ikke være småkvalm hele tiden, kunne bevege meg lettere, gå med mine vanlige jeans... Massevis av ting!

Er fullstendig klar over at jeg har hatt et lett svangerskap i forhold til mange andre, med lite plager. Men det er likefullt slitsomt sånn på slutten, og jeg gleder meg veldig til å holde tulla i armene mine istedetfor inni magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig og koselig! Har vært og sunget nå, og det var jo artig. i morra skal jeg stå på slalåm.... stod litt i dag, og forsøker å lære F. Deilig med vinterferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Ja, det må være deilig så mye som du jobber!

Snart kommer vel gjengen fra B? Skulle vært der vi også...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kommet nå. vi har vært på slalåm i dag, og E. har fått seg eget utstyr. Litt vanskelig, men han har det rette pågangsmotet, og det går raskt å lære. Det er et fantastisk fint vær, gitt!! Elsker å være ute og bli sliten! Nå er pizzaen klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Kan tenke meg at han ikke bruker lange tiden på å lære seg det, nei! Søtingen... :klappe:

Høres ut som dere virkelig koser dere! Nydelig vær her også, men jeg er nesten ikke i stand til de helt store sportslige utskeielsene... :ler: Holder lenge med en halvtimes gåtur. Vi har akkurat kommet inn nå!

Før i dag var jeg på en aldri så liten shoppingtur. Endte opp med en god del til slutt! Amme- bh (og den var super! Kommer til å kjøpe noen flere sånne, ja.), noen pakker store bind, deodorant og tannkrem til sykehusbagen.

Og til snuppi kjøpte jeg to ull-bodyer, ull-longs med fot, to vanlige strømpebukser, og en pakke med tre sokker. Og to laken og sprinkelbeskytter til senga.

Det eneste jeg kan komme på at vi mangler nå er bleiebøtte. Må finne på noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å tenke på hva snuppi skal få i fødselsgave, og når jeg hører alt dere har på plass, tenker jeg at det eneste hun kan ha bruk for er skolesekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg har begynt å tenke på hva snuppi skal få i fødselsgave, og når jeg hører alt dere har på plass, tenker jeg at det eneste hun kan ha bruk for er skolesekk...

:legrine: Det har jeg også tenkt på. Hva ønsker hun seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Vinterferie er :kaffe: i skibakken om dagen.. :vin: til kveldskosen... og litt :humpe: utpå natta...

Hi, hi... ble bare litt inspirert av innlegget ditt ovenfor. Deilig dag i dag også. Ute i mange timer. Har kjøpt meg nytt skiantrekk. Deilig! Stein er ute å prøver et lånt snowboard i lag med guttene. Håper han overlever... :eeeh:

I dag fikk jeg sendt kameratet til dere. Håper det kommer velberget frem. Pleddet kan du ta som er forskuddsgave til jenta. Det er stort sett helt ubrukt. Fikk det i gave en gang.

Nå skal jeg sannlig :kaffe: igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
:vinke:

Vinterferie er  :kaffe: i skibakken om dagen.. :vin: til kveldskosen... og litt :humpe: utpå natta...

Hi, hi... ble bare litt inspirert av innlegget ditt ovenfor. Deilig dag i dag også. Ute i mange timer. Har kjøpt meg nytt skiantrekk. Deilig! Stein er ute å prøver et lånt snowboard i lag med guttene. Håper han overlever...    :eeeh:

I dag fikk jeg sendt kameratet til dere. Håper det kommer velberget frem. Pleddet kan du ta som er forskuddsgave til jenta. Det er stort sett helt ubrukt. Fikk det i gave en gang.

Nå skal jeg sannlig  :kaffe: igjen!

Høres ut som om dere virkelig nyter vinterferien, både små og store. :sjarmor:

Snakka med H i sted, og J ønsket seg visst snowboard nå ja! Ser de for meg i bakken... :)

Det går sikkert helt fint med kameraet.

I dag har jeg stort sett bare sovet... Fikk ikke sove i natt, så dette har vært en skikkelig uggen dag. Kom oss ut en tur etter at mannen kom fra jobb, så LITT luft har jeg fått. Nå skal gutta se fotball, og jeg har mest lyst til å legge meg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå nå er det ikke lenge igjen :hoppe:

Hørtes herli ut med kveldstur og greier. :) Det er så fint med nordlys. Lenge siden jeg har sett det.

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snuppa. Håper du har det bra i kveld! vi har vært ute i dag også og kost oss. Jeg har forsøkt snowboard, og det gikk egentlig ikke så verst. Håper været holder til helga, da skal jeg kjøre ordentlig slalåm.

Magen din er kjempefin, tenk at det ligger et helt ferdig lite menneske inni der, og bare venter. Blir spennende å bli kjent med henne! Gi henne en tantekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
Ååå nå er det ikke lenge igjen :hoppe:

Hørtes herli ut med kveldstur og greier. :) Det er så fint med nordlys. Lenge siden jeg har sett det.

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Nei, det er virkelig ikke lenge! :overrasket:

Ha en flott kveld du også, og jeg krysser fingrene for deg...

Hei, snuppa. Håper du har det bra i kveld! vi har vært ute i dag også og kost oss. Jeg har forsøkt snowboard, og det gikk egentlig ikke så verst. Håper været holder til helga, da skal jeg kjøre ordentlig slalåm.

Magen din er kjempefin, tenk at det ligger et helt ferdig lite menneske inni der, og bare venter. Blir spennende å bli kjent med henne! Gi henne en tantekos!

Det er vel meldt mildvær, så dere får kose dere i bakken mens dere kan!

Stor tantekos til snuppa skal bli! :klem:

Kvalm og ekkel i kveld, så jeg har holdt meg på sofaen. Skal så lite til før jeg blir helt slått ut! SÅ sliten!! Køye tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...