Gjest Anerikke Skrevet 28. februar 2007 #1941 Del Skrevet 28. februar 2007 36+4 i dag, og vi er hjemme igjen! Hadde en kjempeflott tur. Det gikk overraskende greit å reise som høygravid! Var hos legen i morges, og alt ser fortsatt bra ut. Sjekket det meste! Litt ødemer i føttene, men bare 1 på den der skalaen. Så det er jo nesten ingenting. Kjenner at de er litt tunge og tykke, og må holde dem høyt så ofte jeg kan. Er innmari mye tørst, så de sjekket blodsukkeret også. Men det var helt fint. Ligger fortsatt helt øverst på SF-målkurven, så legen antok også at det er ei ganske stor jente. Jaja, ut kommer hun vel uansett! Har mye kynnere, og de er tildels veldig ubehagelige. Kjenner også mye rare vondter i bekkenet og ryggen. Av og til kjennes det nesten ut som om jeg skal få mensen. Men alt dette betyr vel at kroppen holder på å gjøre seg klar, og det er jo bare flott!! Vi handlet også litt til snuppa i dag. Noen smokker, badesåpe, shampoo, salve og pudder på apoteket. Og så kjøpte vi inn noen bleier og våtservietter. Litt rart... Betyr liksom at det nærmer seg skikkelig!!! I morra skal jeg pakke bag til å ha med på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. februar 2007 #1942 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei hei Bare innom å sjekker jeg Så bra det gikk så fint hos legen i dag. Det nærmer sei skikkeli nå. spennende Gjett om jeg skal følge med fremover ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 28. februar 2007 #1943 Del Skrevet 28. februar 2007 hei, snuppeline. Artig å høre at det er baby nært forestående! For nå er det ikke lenge til. Vet du at jeg har deres videokamera? Det er jo ikke særlig smart, men sånn er det nå. Dere trenger det vel til fødselen. Dere har ikke tilfeldigvis vårt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. februar 2007 #1944 Del Skrevet 28. februar 2007 Så gøy at det nærmer seg- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. februar 2007 #1945 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei hei Bare innom å sjekker jeg Så bra det gikk så fint hos legen i dag. Det nærmer sei skikkeli nå. spennende Gjett om jeg skal følge med fremover ha en strålende kveld. stor ← Og så bra at det gikk bra med DEG hos legen! Det var jo skikkelig gode nyheter!!! Håper det ordner seg nå, og at du snart har en stor tung mage å drasse rundt på! hei, snuppeline. Artig å høre at det er baby nært forestående! For nå er det ikke lenge til. Vet du at jeg har deres videokamera? Det er jo ikke særlig smart, men sånn er det nå. Dere trenger det vel til fødselen. Dere har ikke tilfeldigvis vårt?? ← Er helt sjokka over at vi ikke har oppdaget det!! Kjøpte nye taper seinest i går! Vil jo fryktelig gjerne ha det til fødselen, så vi får finne på noe lurt... til alle dere! Så gøy at det nærmer seg- ← Jepp! Nå gleder jeg meg mest til å få det overstått. Ganske tungt, dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. februar 2007 #1946 Del Skrevet 28. februar 2007 Jepp! Nå gleder jeg meg mest til å få det overstått. Ganske tungt, dette! ← Skjønner det. Du har hørt fra F? Hun var jo 16 dager på overtid. Høres ikke godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. februar 2007 #1947 Del Skrevet 28. februar 2007 Jepp. Fikk mld i natt. Må være godt å være ferdig! Stor gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. februar 2007 #1948 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja. Tenker hun er glad for å få han ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mars 2007 #1949 Del Skrevet 1. mars 2007 innom og oppdaterer meg!! nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. mars 2007 #1950 Del Skrevet 2. mars 2007 til deg, Petra! Nei, nå er det bare 24 dager igjen til terminen! I dag har vi satt opp senga, og redd opp i den og i kurven vi skal ha i stua. Det ble kjempefint! Har også lagt på plass enda mer klær i kommoden, og prøvd å få alle Nurbis sine ting på plass rundt i leiligheten. Så har jeg vasket alt av kluter og håndklær som er kjøpt inn til snuppa vår. Og tilslutt pakket jeg endel klær til meg og babyen i en bag som står klar til å ta med i full fart... Håper vi! Har så mye babyting rundt omkring nå, at jeg lurer på hvor vi skal gjøre av hovedpersonen selv! Nå skal vi spise dajmkaker, som mannen plutselig fant ut at han skulle bake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. mars 2007 #1951 Del Skrevet 2. mars 2007 Så koselig med masse babyting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. mars 2007 #1952 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, det er kjempekoselig! Kan nesten ikke se meg mett på de ørsmå klærne og kjolene... Og så er det DRITSKUMMELT samtidig!!!!! Prøvde å finne ut hva jeg skulle pakke ned av babyklær for å ta med til sykehuset, og det var jammen ikke lett! Hva har man på et sånt lite vesen??? Ble litt satt ut, men fikk da pakket ned to bodyer, en lue, en litt tykk sparkedress, og ytterdress. Pakker henne jo inn i teppe også. Det må da holde til den lille kjøreturen hjem? Aner meg at jeg kommer til å ha tusen spørsmål ettehvert..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. mars 2007 #1953 Del Skrevet 3. mars 2007 37 fullgåtte uker i dag. 23 dager til termin! Føler meg som et fjell, men mannen påstår at jeg ligner mer på en liten søt ås!!!! I dag har det vært skikkelig tungt å være gravid. Det gjør vondt i bekkenet og ryggen, og halsbrannen og kvalmen ligger på lur hele tiden. Har jo hørt at det er vanlig å bli litt småkvalm igjen på slutten. Føttene er hovne, og jeg føler meg ikke spesielt flott... Har ikke vært ute i det hele tatt i dag. Trøster meg med at det ikke er lenge igjen nå! Så "The devil wears prada" i ettermiddag. Mannen forsvant temmelig fort gett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 4. mars 2007 #1954 Del Skrevet 4. mars 2007 Føler meg som et fjell, men mannen påstår at jeg ligner mer på en liten søt ås!!!! ← Så herleg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. mars 2007 #1955 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja! Han er herlig! Sola skinner, og jeg føler meg i fin form. Så nå skal jeg ut på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 #1956 Del Skrevet 4. mars 2007 Så bra og høre at du er i fin form Ikke lenge igjen nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #1957 Del Skrevet 4. mars 2007 :hoppe: Nå er det ikke lenge igjen gitt!! Hørtes helt topp ut det du pakket til lille nurbis Ha en strålende søndag. Håper ryggen og bekkenet er bedre i dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. mars 2007 #1958 Del Skrevet 4. mars 2007 til dere, Impala og Liljen! Joda, formen kjennes bra ut i dag! Gleder meg voldsomt til å se det lille mennesket som spreller rundt inni magen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. mars 2007 #1959 Del Skrevet 4. mars 2007 Gleder meg voldsomt til å se det lille mennesket som spreller rundt inni magen min... ← Det tror jeg på. Litt sprøtt å tenke på at du snart er mamma. H.K. og T. har fått innvilget adopsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. mars 2007 #1960 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei på deg! Ja, det er sprøtt. MAMMA er liksom så voldsomt! Så flott at de får adoptere da!! Det fortjener de virkelig etter så lang tid. Må ha vært tungt, og en stor lettelse nå! Når jeg hører sånn blir jeg så takknemlig for at vi faktisk kan få barn... Skal prøve å ikke klage over vondter og sånt småtteri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå