Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke
Det er utrolig hva man holder ut for å få en liten en i hus :ler:

Er det beina og halsbrannen som gjør at du ikke får sove?

Jeg er oppe på do kl 3 hver natt, og etter det så ligger jeg ofte våken lenge, men har ikke funnet noen spesielle grunn til det.

Kan tenke meg at hårfjerning ikke blir så lett etterhvert ja :ler:

Ja, det er stort sett beina og halsbrannen. Men jeg er jo også oppe på do maaange ganger, og det hjelper jo ikke heller. Og kroppen ordner ikke opp selv, sånn som den gjorde før. Nå våkner jeg for hver gang jeg må snu meg! :ler:

Men jammen er det verdt det, sant?! Gleder meg sånn!!!

Hei, snuppi. 54 dager, gett! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Hjelpes meg så fort det går... Det er jo ikke så lenge til dere får besøk av g+g nå. jeg vil også på besøk...... Det blir vel en gang om ikke så lenge. S er på revyøvelse (russ) etter å ha vært kort innom etter kurs i B fra i går til i dag. i morra og fredag også  revy... så dette blir en fin uke.

Ja, jeg syns du skal pelle deg hit på besøk! Og gjerne med snuskan... :hjerter:

Høres ut som dere har en skikkelig maraton-uke! Men sånn er det vel når man har en spellemann...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anerikke

32+5!

Har vært hos frisøren i dag. Ikke mer krøllete bustehue! Klippet av MYE, så nå har jeg hår bare til skuldrene. Helt glatt, skråklipt lugg, og med en fin vipp nederst. Ser at jeg må bli flinkere til å bruke rettetanga mi. Håret blir jo så mye lettere å holde styr på, og blir liksom litt mer frisyre enn når det bare henger der eller er i en topp oppå hodet. Godt med litt fornyelse!

På toppen av det hele sa frisørdama at jeg hadde så liten og fin mage! :ler:

Har jo fått en del kommentarer om magen. Det gjør vel alle gravide. Mest positivt, heldigvis, men også "åhh, nå har du vel ikke mange dager igjen!", "Du ser høygravid ut" og "Har du ikke kommet lenger? Ja, da er du jammen stor!" Kjempefestlig........

Det merkelige er at de som har sagt dette, uten unntak, er unge kvinner som har små barn eller er gravide selv!! Det syns jeg er litt rart. Da burde de kanskje ha forståelse for at det ikke alltid er like kult å høre hvor svær man er? Kunne ihvertfall ikke falt meg inn å si!

Jaja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny sveis :)

folks kommentarer er ikke alltid like gjennomtenkte, nei.

ha en kjempefin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

33 uker!

Har ingen store planer... Vi skal en tur på butikken, og så får vi besøk av en kompis. Men ellers ingenting. Været er greit, så jeg skal ihvertfall ut på tur iløpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

33 uker og to dager! :)

I dag har jeg snakket med legen min, og fått han til å skrive en bekreftelse på at jeg er frisk og rask. Skal ut og fly 23 februar, og tilbake 27 februar, og det er så nært termin at jeg må spørre om lov! :ler:

Fikk mange formaninger på kjøpet. Drikke masse vann, gå i midtgangen, strømper.... Drar ikke hvis jeg føler meg i fin form da. Må jo være forsiktig med Nurbis! :hjerte:

Har ryddet og ordnet litt hjemme i dag, til foreldrene mine kommer på besøk på onsdag. Gleder meg! Støvsugd, vasket, skiftet på senger... Og det kjennes i ryggen!!! Mannen har massert MASSE. :hjerter:

Hadde egentlig tenkt meg ut å gå en tur, men det tror jeg at jeg må vente litt med.

I morra skal vi til jordmor, shoppe litt, og bake til vi får besøk. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

33+3

Jordmora hadde med seg en student i dag, så det var hun som undersøkte meg. Alt står bra til, og både Nurbis og jeg vokser som vi skal. Opp 10 kilo til nå...

Hun ligger med hodet ned, men det har ikke festet seg enda. Mye liv og spark for tiden! Studenten skulle høre hjerteslagene med sånn der jordmorstetoskop, men det gikk ikke. Hun gav opp, og trodde det var fordi jeg har morkaka fremme. Uansett fikk vi høre det med doppleren, og det banket nydelige 130 slag i minuttet. :hjerter:

Fikk journal som skal fylles ut og taes med når vi skal på omvisning på sykehuset neste onsdag. Ble flyttet fra nå på torsdag. Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koseli lesing, Anerikke. Tenk at du er snart 34 uker allerede.. Jeg husker når du testet positivt jeg.. :)

Ha en strålende kveld, og pass på deg selv.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, tiden går virkelig fort!

Og deilig er det. Av og til er det ganske så slitsomt å være gravid... Magen er stor, tung og stram, og jeg blir fort sliten. Det strammer ofte, og det er vel kynnere. De er ikke egentlig vonde, bare ubehagelige. Men jeg er fullstendig klar over at jeg har det helt supert i forhold til mange andre gravide, så jeg skal IKKE klage!

I dag har mannen og jeg vært på handletur med foreldrene mine, og det ble jammen en innbringende tur!!! Stelleunderlag, Tummy Tub, refleks til vogna, masse kluter, og en nyyyydelig skinnpose. Kunne lett kjøpt det aller meste i den butikken, da. Så mye fint! Føler enda ikke at jeg har helt oversikten over alt vi har og alt vi trenger, men det viktigste har vi vel under kontroll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

I dag kjøpte vi kommode, så nå ligger det massevis av klær pent sammenlagt og venter på lille nurbis... Åhh, det var så stas å legge alt på plass! Det ble så fint!

Vi kjøpte også madrass til senga, og en god del kluter og supermyke handklær som skal være bare hennes.

Det eneste jeg kan komme på at vi mangler nå er sprinkelbeskytter til senga?

Vi koser oss med besøk, og masse spark i magen... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

34+3!

Av og til kjennes det ut som om lille nurbis prøver å bore seg vei ut... Det er vondt! Spesielt i beinet der fremme. Skambeinet, heter det vel. (Huff, for et navn!)

Hun ligger ihvertfall godt plassert nedi bekkenet, og det skal jeg vel være glad for. Det strammer også en del i hele magen.

Nå har jeg ordnet kurven som hun skal ha til å sove i i stua. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Har vært ute og gått i nesten en time, og det var deilig! Ikke alltid jeg orker, men i dag var det bare godt. Men det går ikke fort! Det er beinkaldt ute, og helt stjerneklart.

Nå har jeg dusjet, og er klar for køya. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...