Gjest Bellatrix Skrevet 13. januar 2007 #1861 Del Skrevet 13. januar 2007 [ Dagen har gått i ett, så nå skal det bli godt med pannekakene mannen lager til middag!!! ← Jeg så ikke klokkeslettet for posten, så jeg trodde han skulle lage middag nå. Det var da måte på å ha sen middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. januar 2007 #1862 Del Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer med 30 uker!! ← Takk! hei søta. Hvordan gikk det på konsert?? ← Eller så er jeg en dag forut for min tid, og så er det i morgen....... lykke til i så tilfelle! ← Takk! Jeg så ikke klokkeslettet for posten, så jeg trodde han skulle lage middag nå. Det var da måte på å ha sen middag. ← Får ikke sove i natt heller... Har sånn vanvittig halsbrann, og Gaviscon hjelper ikke! Ser at jeg ikke skrev særlig tydelig at jeg la ut et magebilde, så jeg prøver igjen. Begynner å bli ganske stor... SÅÅÅÅÅ STOR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. januar 2007 #1863 Del Skrevet 14. januar 2007 Halsbrann er ikke bra. Skal bli gøy å se magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 15. januar 2007 #1864 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja, den er ihvertfall garantert det første du ser! Nå i kveld ringte telefonen min to ganger, og begge gangene ble det bare lagt på i andre enden. Så mannen ringte tilbake, uten å få snakke med noen selvsagt, og det var jammen Foreningen for plutselig spedbarnsdød!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. januar 2007 #1865 Del Skrevet 16. januar 2007 30+3. Var på ultralyd i dag!!!!! Alt ser ut som det skal, og vi er fortsatt ganske sikre på at det er ei jente. Hun lå der og gjorde pusteøvelser, suttet litt, og er bare så nydelig!... Legen tok forskjellige mål, og det er nok ikke noe lite barn. Han anslo to kilo allerede! Og kanskje over fire ved fødselen... Han fikk automatisk opp en termindato etter målene han tok i dag, og der stod det 12 mars! Vi går jo ut fra den terminen vi fikk i uke 18, 26 mars, men likevel... Det blir nok ingen mini-baby! Symfysemålet mitt ligger jo høyt også. Men enda kan jo ting forandre seg. Vi fikk med oss et bilde av det nydelig lille ansiktet hennes... Snuppa har snudd seg med hodet ned allerede, og jeg gleder meg så inderlig til å møte henne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. januar 2007 #1866 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå skal det svømmes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. januar 2007 #1867 Del Skrevet 16. januar 2007 Deilig, men åhhh så slitsomt... Må visst legge meg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 16. januar 2007 #1868 Del Skrevet 16. januar 2007 30+3. Var på ultralyd i dag!!!!! Alt ser ut som det skal, og vi er fortsatt ganske sikre på at det er ei jente. Hun lå der og gjorde pusteøvelser, suttet litt, og er bare så nydelig!... Legen tok forskjellige mål, og det er nok ikke noe lite barn. Han anslo to kilo allerede! Og kanskje over fire ved fødselen... Han fikk automatisk opp en termindato etter målene han tok i dag, og der stod det 12 mars! Vi går jo ut fra den terminen vi fikk i uke 18, 26 mars, men likevel... Det blir nok ingen mini-baby! Symfysemålet mitt ligger jo høyt også. Men enda kan jo ting forandre seg. Vi fikk med oss et bilde av det nydelig lille ansiktet hennes... Snuppa har snudd seg med hodet ned allerede, og jeg gleder meg så inderlig til å møte henne!!!! ← Det er så koselig å høre atte!! Du var jo også ganske stor da du ble født, og mannen var kanskje også det? Du har jo ikke så lenge igjen nå. Tida går så fort! Jeg blir helt rørt av å lese om dere. godingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. januar 2007 #1869 Del Skrevet 17. januar 2007 Snuppa har snudd seg med hodet ned allerede, og jeg gleder meg så inderlig til å møte henne!!!! ← ååå - det skjønnner jeg godt!! er ikke så lenge til mars, vet du. februar er jo kort og går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. januar 2007 #1870 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er så koselig å høre atte!! Du var jo også ganske stor da du ble født, og mannen var kanskje også det? Du har jo ikke så lenge igjen nå. Tida går så fort! Jeg blir helt rørt av å lese om dere. godingene... ← Han var ikke spesielt stor, så kanskje hun ligner på mamman sin? ååå - det skjønnner jeg godt!! er ikke så lenge til mars, vet du. februar er jo kort og går fort ← Det går kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. januar 2007 #1871 Del Skrevet 17. januar 2007 30+3. Var på ultralyd i dag!!!!! Alt ser ut som det skal, og vi er fortsatt ganske sikre på at det er ei jente. Hun lå der og gjorde pusteøvelser, suttet litt, og er bare så nydelig!... Legen tok forskjellige mål, og det er nok ikke noe lite barn. Han anslo to kilo allerede! Og kanskje over fire ved fødselen... Han fikk automatisk opp en termindato etter målene han tok i dag, og der stod det 12 mars! Vi går jo ut fra den terminen vi fikk i uke 18, 26 mars, men likevel... Det blir nok ingen mini-baby! Symfysemålet mitt ligger jo høyt også. Men enda kan jo ting forandre seg. Vi fikk med oss et bilde av det nydelig lille ansiktet hennes... Snuppa har snudd seg med hodet ned allerede, og jeg gleder meg så inderlig til å møte henne!!!! ← Så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. januar 2007 #1872 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, det er ganske villt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. januar 2007 #1873 Del Skrevet 17. januar 2007 Så koselig det var å lese her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2007 #1874 Del Skrevet 18. januar 2007 til deg, Yamaha! Har hatt så deilig en dag i dag, sammen med den deilige mannen min. Vi har bare vært kjærester, tuslet rundt i byen, handlet litt, og spist på restaurant... Og da vi kom hjem så vi "Den siste speider" med Bruce Willis. Skikkelig gladvold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2007 #1875 Del Skrevet 18. januar 2007 I går kveld og i dag har jeg hatt litt sånn mensenvondt?? Bare littegranne, da. Nurbis sparker villt, så kanskje det er derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. januar 2007 #1876 Del Skrevet 19. januar 2007 Skal si det er liv der nede! I morges hadde hun snudd seg igjen, og hodet stod som ei kule opp på høyresiden av magen. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. januar 2007 #1877 Del Skrevet 24. januar 2007 Har vært bortreist siden lørdag. Kom tilbake seint i går, og det var så godt å komme hjem til mannen! Fikk servert nystekte kanelsnurrer, og jammen har han ikke bakt brød også. Var i Bellatrix sin bursdag lørdag kveld, og det var kjempekoselig! Det endte med at jeg kjøpte vogn mens jeg var på tur! Er så fornøyd! Var så voldsomt salg på en butikk at jeg bare måtte slå til. Da jeg skulle ta fly hjem igjen fikk jeg hjelp av ei som jobbet der til å pakke og sjekke inn alt, og hun pakket understellet og bagen hver for seg... Selvsagt var bagen borte da flyet landet!! Måtte fylle ut noen skjema, og så dukket den opp på døra vår i morges. Nurbis var så stille og rolig i helga at jeg ble helt bekymret for henne. Ikke gøy! Men etter at jeg kom hjem har hun turnet noe veldig! Kanskje hun bare savnet pappaen sin??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. januar 2007 #1878 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ble dobbelt... Er forresten 31+4 i dag! Endret 24. januar 2007 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. januar 2007 #1879 Del Skrevet 24. januar 2007 Ble dobbelt... Er forresten 31+4 i dag! ← Tida flyyyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #1880 Del Skrevet 24. januar 2007 har du en mann som baker? *imponert* gratulerer med kjøp av vogn! hva slags vogn ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå