Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)

Sitter her og surfer rundt for å finne en vogn vi kan kjøpe... Er så mye å velge mellom i butikkene at jeg vil vite litt på forhånd. Men det er vanskelig! Alle ser jo så flotte ut!

Endret av Anerikke
Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Husker du V? Han med latteren? Han skal bli pappa omtrent samtidig som du blir mamma.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Oi! Hvem er mammaen?

He-he. Husker du ikke dama hans? Hun var hos oss en lørdag da vi var litt folk rett etter at S døde? Det har vært mye fram og tilbake med dem, men det siste året har det vel funnet ut at de virkelig vil ha hverandre og nå venter de barn. Kanske greit å ta dette på msn, forresten.

Skrevet
Sitter her og surfer rundt for å finne en vogn vi kan kjøpe... Er så mye å velge mellom i butikkene at jeg vil vite litt på forhånd. Men det er vanskelig! Alle ser jo så flotte ut!

ja, det jungelen av barnevogner er ikke lett å finne frem i.... enda godt jeg ikke behøver å tenke på det sånn med en gang :ler:

ha en fin helg!!!

:klem:

Gjest Anerikke
Skrevet

Har ikke tenkt å kjøpe før etter jul, men det er greit å vite litt om hva vi vil ha. Den må ihvertfall være lett å få inn i bilen! Heldigvis trenger vi ikke tenke så mye på hva den koster. Svigers har sagt at vi skal velge akkurat hva vi vil!

Det er helg, vi skal få koselig besøk i morra, er bedt på middag i morrakveld, og livet er fint!!!

Gjest Anerikke
Skrevet

Traff søskenbarnet mitt i byen i formiddag! Var på kafe, shoppet litt etterpå, så sein lunsj hjemme hos oss. :)

I kveld var det middag hos venner. Elggryte med hjemmelaget potetmos, etterfulgt av blåbærpai... METT!!!!!!!!!!

21 uker i dag!

Skrevet

Hørtes veldig godt ut! Hvem var det? Har du fått spørsmål om sang?

Gjest Anerikke
Skrevet

Det var R!!!

Hun og to andre er på besøk hos ei venninne. Det var helt avtalt at vi traff hverandre, altså! De drar tilbake til Oslo mandag, så kanskje vi ser mer til hverandre.

De vi spiste middag hos var forloveren til mannen, og kona hans.

Skrevet

Da må du hilse R så mye! H vil at vi skal syng i b.d. D kan bli koselig.

Gjest Anerikke
Skrevet

Har hatt besøk i dag også, men de har dratt nå. Det var kjempekoselig!

Er helt kald og varm om hverandre, innmari snørrete, og det verker i hodet, så jeg blir vel forkjølet IGJEN!!! :sur:

Skal bare ligge her under teppet, og håpe på at det blir bedre.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jepp, du skal få kjenne! :hoppe:

Er ikke det spor bedre i dag. Holder sofaen. Kjeder meg...!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jepp, du skal få kjenne! :hoppe:

Er ikke det spor bedre i dag. Holder sofaen. Kjeder meg...!

Dytt i deg vitaminer og andre immunforsterkende greier. Jeg kjøpte noe på helsekosten for en stund siden som visstnok skulle være veldig bra. Bruk solhatt, propolis eller hva du nå måtte ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...