Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

:sjarmor:

Jo mer som strutter jo bedre!!!

Nå har jeg bakt brød, og delt ut twist til søte små barn i rare kostymer.

Og så har snille mannen massert ryggen og nakken min leeeeenge..... Måtte jobbe hardt for ikke å sovne! Nå skal jeg bare spise litt, dusje litt, og så er det rett i loppekassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Tja... Jeg overlevde den ihvertfall!

Nettopp kommet fra sangøvelse, og elskelige mannen min hadde laget surmelkslapper til meg!!!

:hjerter_rundt:

Nå bærer det rett i køya...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

:klem: til deg, Liljen!

Har på meg en trang, grønn genser i dag, og føler at jeg ser høygravid ut. Jeg vokser og vokser! Kjenner litt liv der inne, men venter utålmodig på mer. Vi har forelsket oss SÅ innmari i et navn allerede! :hjerter:

Det snør og det snør og det snør... Håper inderlig at det gir seg snart. Er ikke koselig lenger når biler setter seg fast og kjører av veien. Det har LAVET ned i flere dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Har laget til/fra-lapper i dag!

Har laget til alle vi skal gi julegaver til, så nå gjenstår det bare å kjøpe gavene... :ler:

De eneste vi har kjøpt til nå er de som skal sendes laaangt, og er greit å få unna tidlig.

Ellers har vi gjort lite i dag. Sett film nå i kveld. Det er SÅ godt å slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Har laget til/fra-lapper i dag!

Har laget til alle vi skal gi julegaver til, så nå gjenstår det bare å kjøpe gavene... :ler:

De eneste vi har kjøpt til nå er de som skal sendes laaangt, og er greit å få unna tidlig.

Så flink du er da. Jeg har ikke kjøpt det som skal sendes laaaaangt engang, je. Kommer du til B før jul forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Det blir dåp 3 des, så da håper jeg på å komme meg nedover. Ikke helt sikkert enda, men ganske. Så da kan vi treffes! Ihvertfall kommer vi 17-18 des, og da skal vi jo innom min fam i B og svigers, så hvis dere ikke har reist noe sted sees vi ihvertfall da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten holder jeg på å lime inn i bryllupsalbumet!!!!  :overrasket:

:klappe:  :klappe:  :klappe:

Det har ikke jeg gjort enda heller :sjenert:

Men det skyldes at vi ikke har fått alle bildene. Sinnsykt treg kompis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Hei, Yamaha og Petra Prøvedokke!

Vi har ingen unnskyldning, vi! Bildene har ligget og ventet i over et år!!! Jaja, nå har jeg jammen kommet helt frem til bryllupsmiddagen! :ler:

Det er rett innstilling, Petra! Snart er det din tur til å ha en mage som vokser helt ukontrollert!

Har lagt på meg ca. 3,5 kilo. Men plutselig blir sånne ting så uviktig...!

Koser med mannen og spiser mandariner... En fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Anerikke! Julestemning med mandarinene? Pass på å ikke spise mer enn tre..... diarè..

Vel, akkurat kommet hjem fra jobb, lysende av dårlig samvittighet. Får ta det igjen en dag med å avspasere litt.

Ellers? Bare kosing eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Har spist adskillig flere enn tre! Mmmmmmm....

Hjem fra jobb NÅ?? Det var da seint? Vi bare koser oss, ja. Limer inn litt bilder, og sløver foran tv innimellom. Hva gjør dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...